ویدیو : پیش‌ بینی جالب محمد رضا گلزار ؛ امسال باید ازدواج کنم

به تازگی ویدیویی از پیش‌ بینی جالب محمد رضا گلزار در فضای مجازی پخش شده است. گویا در این ویدیو کفته است که امسال باید ازدواج کنم.

اخیرا ویدیویی پیش بینی عجیب رضا گلزار در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا پیش گویی محمدرضا گلزار در مورد ازدواجش بسیاری از کابران فضای مجازی را شوکه کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیش‌ بینی جالب محمد رضا گلزار

تصاویر +18 همسر محمدرضا گلزار ؛ فیلم ازدواج

پیش‌ بینی جالب محمد رضا گلزار

امروزه اخباری مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی وایرال شد و و بعد از آن ویدیو و تصاویری از این زوج که از محضر خارج می شدند دست به دست چرخید.

فن پیج های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست هایی در صفحات خود ازدواج هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. همچنین محمدرضا گلزار با انتشار یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی مهر تایید بر این خبر زد.

همسر او نامش آیسان آقاخانی است متولد خرداد سال 1376 است و در شهر زنجان متولد شده است. پیجی در اینستاگرام هم با همین نام وجود دارد که در آن پیج اینستاگرام گلزار با یک ایموجی حلقه منشن شده است. گفته می شود این زوج برای اولین بار در یک کنسرت دیده شده اند.

پیش‌ بینی جالب محمد رضا گلزار
پیش بینی عجیب رضا گلزار

پیش گویی محمدرضا گلزار در مورد ازدواجش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از پیش بینی عجیب رضا گلزار را ببینید:

حسین لامعی، فعال رسانه‌ای و بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی اعلام کردند، رضا گلزار از آنها شکایت کرده است. اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه. توهین به اشخاص عادی، اتهام هایی است که در شکایت گلزار مطرح شده است.

استخدام هنرور و افرادی در قبال پول برای استقبال از رضا گلزار در افتتاحیه یک مرکز خدمات موبایل، موضوعی بود که حسین لامعی و بهمن بابازاده به آن اشاره کرده بودند. روز گذشته ویدئویی از رضا گلزار در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسید این بازیگر سینمای ایران ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *