ماجرای تجاوز رئیس فدراسیون کشتی هند ؛ داستان تجاوز به 7 کشتی گیر هندی چیست؟

ماجرای تجاوز رئیس فدراسیون کشتی هند که این روزها بسیار خبرساز شده است، چیست؟ آیا تجاوز به 7 کشتی گیر هندی از سوی این فدراسیون، حقیقت دارد؟

چندی است که خبر از تجاوز به 7 کشتی گیر هندی رسانه‌ای و خبرساز شده است. ماجرای تجاوز رئیس فدراسیون کشتی هند چیست؟ کشتی گیران معترض هندی، اعتراض خود را رسانه‌ای کردند تا هر چه زودتر رئیس فدراسیون کشتی هند را به  سزای عملش برسانند و حق خود را بگیرند.

وزیر وزرش هند پس از گفتگوی 6 ساعته با کشتی‌گیران معترض هندی، ضمن تاکید بر برخورد قضایی با رئیس فدراسیون کشتی این کشور، بیان کرد که تحقیقات پلیس تا 5 روز دیگر یعنی 15 ژوئن مصادف با 25 خرداد ماه تکمیل خواهد شد.

کشتی‌گیران مطرح هند نیز پس از آنکه انوراگ کاتور وزیر ورزش این کشور به آن ها قول داد موضوع اتهام تجاوز جنسی شاران سینگ رییس فدراسیون کشتی هند را به نتیجه برساند، ورزشکاران نیز به وزیر ورزش اطمینان دادند تا اعلام نتیجه تحقیقات و اطمینان از پیگیری قضایی این موضوع، موقتا به اعتراض خود پایان خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

کشتی حسن یزدانی و هادی وفایی پور

ماجرای تجاوز رئیس فدراسیون کشتی هند

داستان تجاوز به 7 کشتی گیر هندی چیست؟

تجاوز رئیس فدراسیون به کشتی گیران هندی
تجاوز رئیس فدراسیون به کشتی گیران هندی

باجرانگ پونیا دارنده مدال‌های برنز المپیک توکیو، نقره و برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی به همراه 2 کشتی‌گیر تیم زنان هند یعنی مالیک نفر سوم المپیک ریو و وینش فوگات دارنده دو برنز جهان از جمله چهره‌های مطرح کشتی هند هستند که خواستار دستگیری و مجازات رئیس فدراسیون کشتی این کشور به جرم تجاوز به 7 زن کشتی‌گیر از جمله یک خردسال شده‌اند.

باجرانگ پونیا چهره مطرح کشتی هند درباره داستان تجاوز رئیس فدراسیون کشتی هند که مدتی است رسانه‌ای شده است، بیان کرده بود:

اگر تا ژوئن اقدامی صورت نگیرد بار دیگر به تجمع اعتراضی ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

تمجید حسن یزدانی توسط کشتی گیر روس

ماه گذشته پلیس به جمع تظاهرکنندگان که قصد داشتند به سمت پارلمان این کشور حرکت کنند، حمله کرد که انتشار تصاویر آن باعث انتقاد نهادهای بین‌المللی ورزشی شد. کشتی‌گیران نیز تهدید کردند که مدال‌های خود را به رودخانه گنگ می‌اندازند و اعتصاب غذا می‌کنند.

اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین‌المللی المپیک نیز با محکوم کردن برخورد پلیس با کشتی‌گیران این کشور، خواستار انجام اقدامات لازم شدند. اتحادیه جهانی کشتی نیز اعلام کرد اگر انتخابات ریاست فدراسیون کشتی هند در مهلت 45 روزه برگزار نشود، کشتی هند را تعلیق خواهد کرد.

به همین دلیل نیز دولت هند اعلام کرده است که انتخابات ریاست فدراسیون کشتی هند تا 30 ژوئن مصادف با نهم تیرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *