بازگشت زاخاری کوینتو در فصل 12 داستان ترسناک آمریکایی ؛ تمجید از کیم کارداشیان

بازیگر اصلی داستان ترسناک آمریکایی کوینتو، خبر بازگشت زاخاری کوینتو در فصل 12 داستان ترسناک آمریکایی تایید کرد و از کار کیم کارداشیان در فصل بعدی تمجید کرد.

زاخاری کوینتو بازیگر اصلی داستان ترسناک آمریکایی، پس از بازی در سه فصل قبلی بازگشت خود را به فصل 12 تایید کرد. این مجموعه که توسط رایان مورفی و برد فالچوک ساخته شده است، در سال 2011 در FX نمایش داده شد و شخصیت‌ها و مکان‌های مختلف را در برمی‌گرفت.

کوئینتو در فیلم Murder House  نقش چاد وارویک را بازی کرد. حال کوینتو به داستان ترسناک امریکایی فصل 12 بازخواهد گشت .

بازگشت زاخاری کوینتو در فصل 12 داستان ترسناک آمریکایی

زاخاری کوینتو به فصل 12 داستان ترسناک امریکایی برمیگردد

کوئینتو که مدتی در این سریال غایب بود، برای بازی در نقش سم در American Horror Story: NYC بازگشت و اکنون این بازیگر حضور خود در فصل 12 را تایید کرده است.

بازگشت زاخاری کوینتو در فصل 12 داستان ترسناک آمریکایی

در مصاحبه اخیر با PEOPLE، کوئینتو فاش کرد که در قسمت آینده نقش خود را برعهده خواهد داشت، این ستاره همچنین درباره ملاقات با کارداشیان، که جز انتخاب بازیگران AHS در ماه آوریل اعلام شده بود، صحبت کرد و خاطرنشان کرد که تحت تاثیر کار او قرار گرفته است:

من یک فیلم کوتاه در این فصل از American Horror Story انجام دادم و با او آشنا شدم. او خیلی دوست داشتنی و خونگرم بود و واقعاً فکر نمی‌کنم نیازی به مشاوره من داشته باشد. به نظر می‌رسید که او واقعاً در عنصر درست خودش قرار گرفته‌است و من واقعاً تحت تأثیر روحیه او قرار گرفتم. واقعا مشتاق دیدن این فصل هستم زیرا فکر می‌کنم او کار فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد.

چگونه بازیگری می‌تواند بر فصل 12 AHS تأثیر بگذارد ؟

بازگشت زاخاری کوینتو در فصل 12 داستان ترسناک آمریکایی
بازگشت زاخاری کوینتو در فصل 12 داستان ترسناک آمریکایی

American Horror Story سال‌هاست که طرفداران زیادی داشته است، اما مخاطبان در فصل‌های بعدی ناامیدی خود را مخصوصاً با معرفی استعدادهای جدید ابراز کرده‌ بودند.

در حالی که کارداشیان به اشتراک گذاشته بود در حال گذراندن دوره‌های بازیگری است، انتخاب او برای بازی با شک و تردید بینندگان قدیمی مواجه شد، بنابراین نظرات کوئینتو ممکن است به کاهش نگرانی‌های مربوط به اجرای آینده او کمک کند.

با توجه به محبوبیت کوئینتو و اما رابرتز بازیگر قدیمی سریال در کنار او، American Horror Story: Delicate همچنان می‌تواند رتبه‌بندی ثابتی را کسب کند.

از دیگر بازیگران اضافه شده به American Horror Story: Delicate می‌توان به Matt Czuchry و Cara Delevingne اشاره کرد. ام جی رودریگز نیز به گروه بازیگران فصل 12 ملحق شده است، گرچه او یکی دیگر از تازه واردان به دنیای AHS است، اما این ستاره قبلاً با مورفی در Pose کار کرده است.

پس از حضور کوئینتو در نیویورک، فیلم کوتاه او مطمئناً طرفداران سریال را هیجان زده خواهد کرد و جالب است که ببینیم آیا بازیگران اصلی دیگری بازمی‌گردند؟، زیرا او و رابرتز تنها کسانی هستند که تاکنون تایید شده اند.

داستان فصل دوازدهم داستان ترسناک امریکایی

داستان فصل دوازدهم داستان ترسناک امریکایی اینطور گزارش شده است که این سریال بر اساس رمان شرایط حساس دانیل ولنتاین است که برای اولین بار برای مجموعه‌ای از long-running که معمولاً داستان‌های واقعی را روایت می‌کند، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *