بهترین سریال های شبیه سریال آیدل (The Idol 2023)

فهرستی از بهترین سریال های شبیه سریال آیدل (The Idol 2023) در این نوشتار تهیه شده است. البته توجه کنید که سریال تازه درحال پخش است و امکان خطا وجود دارد.

آیا این نمایش درباره رهایی یک ستاره پاپ است یا انقیاد او؟ با توجه به اینکه یک قسمت از این سریال تاکنون نمایش داده شده،‌ هنوز نمی‌توان به سوال مطرح شده پاسخ داد. با مطاله نقد سریال آیدل (کلیک نمایید) می‌توانید با بخشی از محتوای سریال The Idol آشنا شوید.

در پس‌زمینه صحنه اولیه سریال، می‌توانید آهنگ «جنایتکار» فیونا اپل در دهه 1990 را بشنوید. جوسلین (لیلی-رز دپ) قهرمان ستاره پاپ این سریال، در حال ژست گرفتن برای جلد آلبوم خود است. سینه‌هایش برهنه است و با فریبندگی به دوربین خیره شده است. یک هماهنگ‌کننده وارد می‌شود و به عکاس می‌گوید که عکاسی را متوقف کند.

داستانی در مورد ستاره‌ای که به تازگی نزدیک‌ترین فرد زندگی به خود را از دست داده و حالا همه از بدن او سعی بر سوءاستفاده دارند. مردانی که مشتاق هستند از آسیب پذیری او استفاده کنند. قسمت اول این سریال، دارای وسواس جنسی، سطحی، و اغلب به طرز دردناکی قابل پیش بینی است. لیلی رز دپ نقش جوسلین آسیب پذیر و با استعداد را بازی می‌کند. جوسلین که یک رقصنده موسیقی پاپ است، به تازگی مادرش را از دست داده است.

علاقه‌مندان به سریال The Idol با بازی لیلی رز دپ، به دنبال فهرستی از سریال های مشابه سریال آیدل هستند. در این نوشتار ضمن آشنایی با بهترین سریال های شبیه The Idol 2023 ، دیگر مطالب مرتبط با سریال آیدل را نیز مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

داستان سریال آیدل The Idol 2023 بهمراه حقایق پنهان و نقد و بررسی

حقایق پنهان قسمت اول سریال The Idol

بهترین سریال های شبیه سریال آیدل (The Idol 2023)

بهترین سریال های شبیه سریال آیدل
بهترین سریال های شبیه سریال آیدل

پیشینه‌ای ضمنی در رابطه با این سریال وجود دارد مبنی بر اینکه مادرش، جوسلین را کنترل، محافظت و شاید از واقعیت‌های صنعت محافظت می‌کرد، اما در امتداد این خطوط از طریق قسمتی که امروز منتشر شد تنها چیزی که می‌دانیم این است که این از دست دادن عمیقاً بر جوسلین تأثیر گذاشت. پس از مرگ مادرش، او به مصرف مواد مخدر روی آورد و مشکلات روانی جدی داشت که تقریباً حرفه او را نابود کرد.

روی کاغذ، مفهوم اولیه داستان فیلم جذاب است، اما چیزی که در قسمت ارائه شد، زیاد قوی نبود و نتوانست به صورت جدی، بیننده را درگیر کند. چیزی که داستان را به عنوان یک عامل تحریک‌آمیز و براندازانه نشان داده می‌شود، بسیار ضعیف است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال the idol به وقت ایران

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol

The Resort (2022)

بهترین سریال های شبیه The Idol 2023
بهترین سریال های شبیه The Idol 2023

استراحتگاه یک مجموعه تلویزیونی کمدی تاریک آمریکایی است که توسط اندی سیارا برای Peacock ساخته شده است. در این سریال ویلیام جکسون هارپر و کریستین میلیوتی به عنوان یک زوج متاهل تعطیلات خود را در یک استراحتگاه گذرانده و سالگرد 10 سالگی ازدواج‌شان را جشن می‌گیرند. جایی که آن‌ها را به سمت رازی می‌کشاند که که پانزده سال قبل اتفاق افتاده است.

Black Scorpion (2001)

بهترین سریال های شبیه The Idol 2023
بهترین سریال های شبیه The Idol 2023

عقرب سیاه یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی است که در سال 2001 از کانال علمی تخیلی پخش شد. در کانادا از اسپیس پخش شد. این سریال بر اساس دو فیلم تلویزیونی راجر کورمن نمایش تایم ساخته شده است: عقرب سیاه (1995) و دنباله آن Black Scorpion II: Aftershock (1997).

این سریال بر روی یک افسر پلیس زن تمرکز دارد که شبانه به خیابان‌ها می‌رود و به عنوان ابرقهرمان عقرب سیاه به مبارزه با جرم و جنایت می‌پردازد. شهر فرشتگان در حال فروپاشی است و جنایت تا هسته شهر را فرا گرفته است. شهردار فاسد است، پلیس ناتوان است، شهر به یک چهره نیاز دارد تا اوضاع را کنترل کند. سپس در روشنایی روز دارسی واکر یک پلیس است، اما در تاریکی شب به عقرب سیاه تبدیل می‌شود.

The Shield (2002)

سریال های مشابه سریال آیدل
سریال های مشابه سریال آیدل

سپر یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی با بازی مایکل چیکلیس است که در 12 مارس 2002 در FX در ایالات متحده پخش شد و در 25 نوامبر 2008 پس از هفت فصل به پایان رسید. این سریال که به خاطر نمایش افسران پلیس فاسد شناخته می‌شود، در ابتدا با عنوان Rampart تبلیغ می‌شد که به رسوایی واقعی پلیس بخش Rampart اشاره می‌کرد.

داستان پلیس یک منطقه از لس آنجلس که برای حفظ ایمنی خیابان‌ها و منافع شخصی خودشان، قوانین را زیر پا گذاشته و یا علیه همکاران خود کار می‌کنند. این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی تمام دوران در نظر گرفته می‌شود.

The Closer (2005)

بهترین سریال های شبیه سریال آیدل

The Closer یک رویه پلیس تلویزیونی آمریکایی است که کایرا سدویک در نقش برندا لی جانسون، معاون رئیس پلیس لس آنجلس بازی می کند. برندا، بازجوی آموزش دیده توسط سیا که اصالتاً اهل آتلانتا، جورجیا است. او گاهی اوقات از فریب و ارعاب برای ترغیب مظنون به اعتراف استفاده می کند.

برندا لی جانسون، معاون رئیس پلیس، از آتلانتا به لس‌آنجلس منتقل می‌شود تا یک واحد ویژه از LAPD را که به پرونده‌های قتل حساس و پرمخاطب رسیدگی می‌کند، هدایت کند. شخصیت عجیب و غریب و رویکرد سخت‌گیر جانسون اغلب همکارانش را به اشتباه می‌اندازد، اما شهرت او به‌عنوان یکی از بهترین بازجویان جهان در نهایت نظر سرسخت‌ترین منتقدانش را  نیز عوض کرد.

The Deep End (2010)

بهترین سریال های شبیه سریال آیدل
بهترین سریال های شبیه سریال آیدل

پایان عمیق یک درام حقوقی آمریکایی است که توسط دیوید همینگسون ساخته شد که از 21 ژانویه تا 25 فوریه 2010 از شبکه ABC پخش و توسط تلویزیون فاکس قرن بیستم تولید شد. این سریال با بازی مهکاد بروکس، مت لانگ، تینا ماجورینو، کلنسی براون و بیلی زین، پنج وکیل پایه سال اول را با پیشینه‌های مختلف دنبال می‌کند که می‌آموزند چگونه با چالش‌های کار در یکی از معتبرترین شرکت‌های حقوقی در لس آنجلس کنار بیایند.

همینگسون این سریال را بر اساس تجربه کاری خود به عنوان وکیل ساخته است. برای کاهش هزینه‌های تولید، این نمایش در لاس کولیناس، یک توسعه املاک و مستغلات در ایروینگ، تگزاس فیلمبرداری شد. تراژدی‌ها و پیروزی‌های پنج همکار سال اول بیست و چند ساله جدی که برای سرپا ماندن در یکی از شرکت‌های حقوقی برتر لس آنجلس مبارزه می‌کنند، موضوع این سریال است.

Ray Donovan (2013)

بهترین سریال های شبیه سریال آیدل
بهترین سریال های شبیه سریال آیدل

Ray Donovan یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که توسط Ann Biderman برای Showtime ساخته شده است. فصل اول دوازده قسمتی در 30 ژوئن 2013 برای اولین بار پخش شد. اپیزود آزمایشی رکوردهای بیننده را شکست و به بزرگترین نمایش تمام دوران در Showtime تبدیل شد. در فوریه 2020، سریال پس از هفت فصل لغو شد.

این درام با بازی لیو شرایبر در نقش اصلی، اساساً در لس آنجلس (در طول فصل های 1-5) و در شهر نیویورک (در طول فصل های 6-7) می گذرد. شخصیت اصلی، Ray Donovan، یک “تعیین کننده” حرفه ای است که برای محافظت از مشتریان مشهور خود (معمولاً) رشوه، پرداخت پول، تهدید، پاکسازی صحنه جرم و سایر فعالیت های غیرقانونی ترتیب می دهد.

او در کار خود خوب است، معمولاً به فرزندان و برادرانش نیز ارادت دارد، اما رابطه پیچیده‌ای با همسرش دارد. زمانی که پدر تهدیدآمیزش، میکی دونوان (جان وویت) به طور غیرمنتظره‌ای از زندان آزاد می‌شود، با مشکلاتی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های شبیه سریال آیدل (The Idol 2023) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *