پایان فیلم اصلی آواتار جیمز کامرون در دیزنی+ ؛ آواتار فیلم جدیدی در دیزنی

پایان فیلم اصلی آواتار جیمز کامرون در دیزنی+ ویرایش شده است تا دنباله‌ای برای آواتار: راه آب و فیلم‌های آینده یاشد. با جزئیات خبر آواتار همراه فیگار بمانید.

پس از پخش دنباله 2022 Avatar: The Way of Water در سرویس استریم در 7 ژوئن، بینندگان فیلم اصلی کارگردان جیمز کامرون (سال 2009 ) متوجه یک تغییر ظریف در پایان شدند. یکی از صحنه‌های پایانی آواتار ، جیک سالی (سام ورثینگتون) و نیتیری (زوئه سالدانا) را نشان می‌دهد که بیشتر انسان‌های زنده‌مانده را پس از شکست در مقابل ناوی بومی خارج از سیاره پاندورا همراهی می‌کنند.

پایان فیلم اصلی آواتار جیمز کامرون در دیزنی+

ویرایش پایان اصلی آواتار جیمز کامرون در دیزنی

همچنین نشان می‌دهد آنتاگونیست انسانی پارکر سلفریج (جیوانی ریبیسی) برای مدت کوتاهی از بین جمعیت خارج می‌شود تا جیک و نیتیری را مورد خطاب قرار دهد و قبل از اینکه دور شود، می‌گوید: «می‌دانی که این تمام نشده است». این لحظه در نسخه دیزنی در زمان 2:32:45 قابل مشاهده است.

پایان فیلم اصلی آواتار جیمز کامرون در دیزنی+

آواتار 3 باید فراتر از داستان های ماهی خارج از آب حرکت کند

صحنه اصلی آواتار هیچ دیالوگی فراتر از صدای جیک نداشت. افزوده جدید اشاره ای به بازگشت اداره توسعه منابع زمین (RDA) در راه آب دارد که سعی می کنند سیاره پاندورا را با استفاده از فناوری نوترکیب جدید خود مستعمره کنند.

خود سلفریج فقط در آخر به عنوان یک ضبط کوتاه دیده می شود که توسط Recombinants مشاهده شده است، مانند مایلز کواریچ (استفان لانگ) احیا شده .

آواتار فیلم جدیدی در دیزنی

پایان فیلم اصلی آواتار جیمز کامرون در دیزنی+
پایان فیلم اصلی آواتار جیمز کامرون در دیزنی+

در آواتار اصلی ، سلفریج یک مدیر شرکتی برای عملیات استخراج unobtanium RDA در پاندورا بود. در حالی که او در ابتدا برای استفاده از زور علیه ناوی بومی پاندورا مردد است، کواریچ در نهایت با او صحبت می کند تا اجازه حمله نظامی علیه ناوها را بدهد.

در حالی که سلفریج تنها یک حضور کوتاه در The Way of Water دارد، تهیه کننده جان لاندو اشاره کرده است که شخصیت شرور، نقش بزرگ‌تری در دنباله‌های آینده آواتار ایفا خواهد کرد. لاندو قبلا توضیح داده بود که RDA همچنان نقش اصلی را در داستان فرنچایز بازی خواهد کرد و شخصیت ریبیسی بازخواهد گشت.

نقد و بررسی فیلم Avatar: The Way of Water 2022 ؛ نبرد برای خانواده

فیلم بعدی در فرنچایز عظیم کامرون، آواتار 3 که در حال حاضر بدون عنوان است، قرار است در تاریخ 20 دسامبر 2024 در سینماها اکران شود. فیلم بعدی یک قبیله ناوی شرورتر و مبتنی بر آتش را معرفی می‌کند . مردم خاکستر در مقابل قبایل نوع دوست جنگل و آب از فیلم های اول و دوم آواتار !

سایر ویرایش‌های Disney+ که برای جنگ ستارگان و مارول ساخته شده‌اند!

این اولین باری نیست که دیزنی تغییراتی در فیلم ها و نمایش ها در سرویس پخش خود ایجاد می‌کند.

در سال 1977 جنگ ستارگان : اپیزود چهارم  امیدی جدید به سال 2019 اضافه شد ، جایی که گریدو شکارچی فضل قبل از اینکه توسط هان سولو هریسون فورد شلیک شود، عبارت بیگانه «Maclunkey» را به زبان می آورد.

اخیراً، دیزنی تغییرات جزئی در پروژه های دنیای سینمایی مارول ایجاد کرده است، مانند رنگ آمیزی مجدد مجسمه آزادی از سبز به مسی در قسمتی از سریال خانم مارول. این کار برای رفع یک خطای تداوم انجام شد، زیرا اوج فیلم Spider-Man: No Way Home (2021) در یک نسخه مسی رنگ بازسازی‌شده از بنای تاریخی نیویورک اتفاق افتاده است.

آواتار و آواتار: راه آب، هر دو اکنون در دیزنی پلاس پخش می شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *