وان پلاس از اولین تبلت خود رونمایی کرد! +مشخصات فنی و قیمت

اولین تبلت وان پلاس ؛ شرکت وان پلاس اولین تبلت خود با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و قیمت حدودا 500 یورویی در 7 فوریه 2023 رسما معرفی کرد.

تبلت وان پلاس پد به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. از نظر ظاهری هم باید بگوییم که این محصول شکل و شمایل خاص خودش را دارد و به همین دلیل سخت می‌توان آن را با دیگر تبلت‌های بازار اشتباه گرفت. در ادامه مطلب با خبر قیمت تبلت وان پلاس همراه ما بمانید.

اولین تبلت وان پلاس

  • جزئیات تبلت وان پلاس

به گزارش منابع خبری:

تبلت وان پلاس پد به صفحه نمایش ۱۱٫۶۱ اینچی مجهز شده که نسبت تصویر آن ۷:۵ است که در واقع چیزی میان نسبت تصویر ۳:۲ و ۴:۳ است. وضوح تصویر صفحه نمایش این محصول ۲۸۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است که نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد.

این تبلت از چیپست Dimensity 9000، حداقل ۸ گیگابایت رم و حداقل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی مبتنی بر فناوری UFS 3.1 بهره می‌برد. برای این تبلت از طراحی بسیار خاصی استفاده شده و به همین خاطر شباهت زیادی به تبلت‌های دیگر شرکت‌ها ندارد.

اولین تبلت وان پلاس

عکس تبلت وان پلاس

در پنل جلویی تبلت شاهد نمایشگر ۱۱.۶۱ اینچی هستیم که رزولوشن ۲۸۰۰ در ۲۰۰۰ را ارائه می‌کند و از پنل IPS LCD استفاده می‌کند. رفرش‌ریت این نمایشگر از نوع متغیر محسوب می‌شود ولی حداکثر رفرش‌ریت آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. حداکثر روشنایی پنل ۵۰۰ نیت است که عدد بالایی به حساب نمی‌آید و به لطف حاشیه‌های باریک، این نمایشگر حدود ۸۸ درصد از پنل جلویی را پوشش داده است.

در پشت این تبلت یک دوربین با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید که می‌تواند ویدئوهای 4K ضبط کند. دوربین جلوی این تبلت هم حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند ویدیوهای Full HD ضبط کند. برای تبلت وان پلاس پد از چهار اسپیکر استفاده شده که هر کدام آنها روی یکی از لبه‌ها قرار گرفته است. این تبلت از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش هم از استاندارد دالبی ویژن بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *