مهم ترین شرط مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی

مهم ترین شرط مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی به تازگی مشخص شد. در ادامه همراه ما بمانید تا به شرایط مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی بپردازیم.

مارگوت رابی، ستاره باربی، فاش می‌کند که قبل از بازی در نقش عروسک همنام در این فیلم کمدی فانتزی به کارگردانی گرتا گرویگ نیاز داشت تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. در ادامه به بزرگ ترین شرط مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی می‌پردازیم.

مهم ترین شرط مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی

در طی مصاحبه ای با کلی کلارکسون شو، رابی در مورد هیجان خود برای فیلم باربی و آنچه که او را به ساخت فیلم پرفروش تابستانی سوق داد صحبت کرد. رابی گفت که وقتی گرویگ برای بررسی مسیر فیلم با او می‌نشیند، به دیدگاه گرویگ برای فیلم اعتماد کرده است.

با این حال، او قبل از شروع عکاسی اصلی در عنوان برادران وارنر، به ویژه درباره مفهوم خانه رویایی مقدس، یک درخواست عجیب از گرویگ داشت. مارگو رابی گفت:

“و مثل اولین چیزی بود که وقتی برای اولین بار نشستیم، درباره فیلم صحبت کردیم، به گرتا گفتم. من دیدگاه شما را دنبال خواهم کرد. لطفا، لطفا، لطفا، آیا می توانیم یک خانه رویایی داشته باشیم که در آن او یک سرسره داشته باشد که از اتاق خوابش به سمت استخرش می رود، زیرا این هدف من در زندگی است.”

مهم ترین شرط مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی
شرایط مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی

بزرگ ترین شرط مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی

همانطور که در آخرین تریلر باربی نشان می‌دهد، گرویگ آرزوی رابی را برآورده کرد، زیرا شخصیت رابی با هیجان از اتاق خوابش به سمت استخر می‌رود. عشق رابی به خانه رویایی به دوران کودکی اش برمی‌گردد زیرا به کلارکسون گفت که نمایشنامه محبوب کریسمس به او هدیه داده شده است. این هدیه تأثیر عمیقی بر رابی گذاشت و او را به یک طرفدار بزرگ باربی تبدیل کرد و او را تشویق کرد تا قبل از فیلمبرداری فیلم درخواست خاصی را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *