بازآفرینی صدای جان لنون توسط پل مک کارتی ؛ هوش مصنوعی به سینما رسید

به تازگی، خبری مبنی بر بازآفرینی صدای جان لنون توسط پل مک کارتی به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را در فضای رسانه به همراه داشت.

روز گذشته، پل مک‌کارتنی در مصاحبه جدیدی با رسانه بی‌بی‌سی درباره هوش مصنوعی صدای جان لنون و بازآفرینی هوش مصنوعی برای صدای John Lenon صحبت کرد که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

مصاحبه مک کارتی، درباره آخرین صدای ضبط شده جان لنون و پل مک کارتی و صدای هوش مصنوعی جان لنون ، بازتاب‌های زیادی را به وجود آورد.

بازآفرینی صدای جان لنون توسط پل مک کارتی

هوش مصنوعی به سینما رسید

پل مک‌کارتنی در مصاحبه جدیدی با بی‌بی‌سی تأیید می‌کند که با کمک هوش مصنوعی صدای جان لنون را برای آخرین رکورد بیتلز را بازآفرینی کرده است. لنون در سال ۱۹۸۰ کشته شد. مک‌کارتنی می‌گوید:

دمویی بود که جان بر روی آن کار می‌کرد و ما به تازگی تمامش کردیم، امسال عرضه خواهد شد. توانستیم صدای جان را برداریم و با هوش مصنوعی خالصش کنیم، سپس رکورد را مثل همیشه میکس کردیم. به شما گونه‌ای راه گریز می‌دهد، بنابراین جنبه مثبتی دارد، و یک جنبه ترسناک که باید دید به کجا می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

آهنگ همایون شجریان با صدای باب اسفنجی

خوانندگی بیلی آیلیش به زبان بندری

اگرچه مک کارتنی نامی از این آهنگ نبرده است، اما احتمالاً این آهنگ از آهنگسازی لنون در سال 1978 به نام اکنون و سپس است. این دمو یکی از چندین آهنگ روی نوار کاست با برچسب “برای پل” بود که لنون کمی قبل از مرگش در سال 1980 ساخت و بعدا توسط یوکو اونو، بیوه لنون، ​​به مک کارتنی داده شد.

بیشتر بخوانید:

شبیه‌سازی چهره بازیگران زن و تبدیل به نوید محمدزاده توسط هوش مصنوعی

بازآفرینی صدای جان لنون توسط پل مک کارتی
هوش مصنوعی صدای جان لنون

بازآفرینی هوش مصنوعی برای صدای John Lenon

بازآفرینی صدای جان لنون توسط پل مک کارتی
پل مک کارتی و صدای هوش مصنوعی جان لنون

این خواننده هوش مصنوعی را چیز بسیار جالبی می‌داند و می‌گوید:

مسئله‌ای است که همه ما امروز درگیرش شده‌ایم و سعی می‌کنیم با آن کنار بیاییم. معنایش چیست؟ این سؤال را نمی‌شنوم چون زیاد در اینترنت نیستم، اما مردم خواهند گفت: ترکی بیرون آمده با صدای جان روی یکی از ترانه‌های من. اما چنین نیست. فقط هوش مصنوعی است. همه این مسائل به شکلی ترسناک است، اما از طرفی هیجان‌انگیز چون آینده به این سمت می‌رود.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *