خاطره امیلی بلانت در فیلمبرداری Oppenheimer

خاطره امیلی بلانت در فیلمبرداری Oppenheimer توجه زیادی جلب کرد. در ادامه به داستان جذاب امیلی بلانت در فیلمبرداری Oppenheimer می‌پردازیم.

به گفته امیلی بلانت، فیلمبردای فیلم Oppenheimer مانند یک کمپ تابستانی بود. روز دوشنبه، این بازیگر 40 ساله، پیش از میزبانی هفدهمین جشن سالانه مزایای موسسه آمریکایی برای لکنت در شهر نیویورک، درباره فیلمبرداری اوپنهایمر با مت دیمون برنده اسکار – که او همچنین فاش کرد همسایه او است – با مردم صحبت کرد.

خاطره امیلی بلانت در فیلمبرداری Oppenheimer

من و مت دیمون به سال‌ها قبل برمی‌گردیم. مت در واقع در ساختمان ما زندگی می‌کند، بنابراین ما زیاد با یکدیگر وقت می گذرایم. فیلم برداریاین فیلم مثل حضور در کمپ بود! ما در وسط صحرای مکزیک در هتلی در میان ناکجاآباد بودیم و همه با هم مشغول ساختن این فیلم خارق‌العاده بودیم.”

خاطره امیلی بلانت در فیلمبرداری Oppenheimer
داستان جذاب امیلی بلانت در فیلمبرداری Oppenheimer

امیلی بلانت در ۲۳ فوریه سال ۱۹۸۳ در لندن متولد شد. در دوران جوانی به بازیگری علاقه مند شد و در سال 2000 وارد شبکه های بریتانیا شد. امیلی بلانت خیلی زود بعد از بازی در فیلم My Summer of Love در سال 2004 به شهرت رسید. با بازی در بخشی از فیلم he Devil Wears Prada توجه ها را بیشتر به سمت خود کشاند و به دنبال آن ها بازی در نقش Dan in Real Life و Charlie Wilson’s War soon به وی پیشنهاد شد.

داستان جذاب امیلی بلانت در فیلمبرداری Oppenheimer

امیلی بلانت در تلوزیون به عنوان Foyle’s War و Agatha Christie ظاهر شد. امیلی بلانت همچنین در فیلم های Henry VIII در سال ۲۰۰۳ و The Strange Case of Sherlock Holmes & Arthur Conan Doyle در سال 2005 نقش بازی کرد. امیلی بلانت در این مدت پیشرفت زیادی کرد. البته او در کنار پیشرفت هایش کمی شکست هم تجربه کرد.

در سال 2006 امیلی بلانت در فیلم The Devil Wears Prada که بر اساس رمان پرفروشی با همان اسم ساخته شده بود همکاری کرد و نامزد بهترین بازیگر گلدن گلوبشد. او موفق به کسب جایزه نشد اما برای فیلم Gideon’s Daughter توانست برنده این جایزه شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *