تریلر جدید فصل سوم The Witcher منتشر شد !

پس از انتشار تاریخ پخش فصل سوم سریال فانتزی ویچر، چندی پیش، نتفلیکس در مراسم Tudum، تریلر جدید فصل سوم The Witcher را منتشر کرد.

چندی پیش، پس از اینکه مراسم Tudum نتفلیکس در برزیل برگزار شد، تریلر فصل 3 The Witcher به انشتار رسید که تریلر بخش اول فصل 3 ویچر می‌باشد. این فصل سریال ویچر، در دو پارت پخش می‌شود که این تریلر فصل سوم ویچر برای بخش اول بوده است.

تریلر جدید فصل سوم The Witcher

تریلر فصل 3 The Witcher

سریال فانتزی نتفلیکس، The Witcher، در 29 ژوئن با فصل سوم باز می‌گردد و به نظر می‌رسد که یک طوفان برپا خواهد. The Witcher داستان گرالت ریویا، یک شکارچی ماهر را نشان می‌دهد که به لطف توانایی‌های ماوراءالطبیعی خود، هیولاهای افسانه‌ای را پیدا کرده و می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher)

بامداد امروز نتفلیکس تریلر رسمی فصل سوم را منتشر کرد و سفر حماسی گرالت را برای محافظت از Ciri of Cinatra در برابر لیگی از پادشاهان حریص و جانوران عجیب که می‌خواهند او را دستگیر کنند، به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان سریال The Witcher

دانلود رایگان فصل 3 سریال ویچر

این یک پایان مناسب و قهرمانانه برای هنری کویل است که از زمان پخش سریال در سال 2019 نقش گرالت را بازی کرده است. اواخر سال گذشته این بازیگر اعلام کرد که سریال را ترک می‌کند تا پروژه‌های دیگری را دنبال کند. در فصل چهارم، لیام همسورث جایگزین گرالت ریویای کویل می‌شود.

تریلر جدید فصل سوم The Witcher
تریلر فصل 3 The Witcher

تریلر بخش اول فصل 3 ویچر

در ادامه می‌توانید تریلر فصل سوم ویچر را ببینید:

از طریق حساب کاربری رسمی سریال در توییتر اعلام شد که بخش اول فصل سوم سریال در تاریخ 29 ژوئن 2023 روی نتفلیکس قرار خواهد گرفت، در حالی که بخش دوم قرار است در 27 جولای 2023 روی پلتفرم پخش شود.

بیشتر بخوانید:

تیزر رسمی فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد !

نخستین پوستر رسمی فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد !

The Witcher یکمجموعه تلویزیونی درام فانتزی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ برای نتفلیکس ساخته شده است. این کتاب بر اساس مجموعه کتابی به همین نام اثر نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی ساخته شده است. The Witcher در یک خشکی خیالی و با الهام از قرون وسطی به نام قاره، افسانه گرالت از ریویا، ینفر از ونگربرگ و پرنسس سیری را بررسی می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *