فوری: فرشاد کلباسی بازیگر ۳۸ ساله سینما و تلوزیون درگذشت! +بیوگرافی

درگذشت فرشاد کلباسی بازیگر ؛ فرشاد کلباسی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینمایی در سن ۳۸ سالگی بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

علی مردانه، رییس هیات مدیره انجمن دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز خانه سینما بیان کرده است که فرشاد کلباسی به دلیل بیماری از دنیا رفته است. در ادامه مطلب با خبر فرشاد کلباسی درگذشت همراه ما بمانید.

درگذشت فرشاد کلباسی بازیگر

  • فوت فرشاد کلباسی

به گزارش منابع خبری:

فرشاد کلباسی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینما از دنیا رفت.

کلباسی متولد سال ۱۳۶۴ در اصفهان و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی بود که امروز، ۲۷ خردادماه درگذشت. علی مردانه، رییس هیات مدیره انجمن دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز خانه سینما با تایید این خبر بیان کرد که فرشاد کلباسی به دلیل بیماری از دنیا رفته است. او در آثاری همچون «پردیس» و «سرگذشت» به عنوان بازیگر و در سریال‌های تلویزیونی «وضعیت زرد» و «بچه زرنگ» ۱ و ۲ به عنوان دستیار و برنامه‌ریز فعالیت داشته است. جزئیات مراسم خاکسپاری این هنرمند فعلا قطعی نشده است.

درگذشت فرشاد کلباسی بازیگر

بیوگرافی فرشاد کلباسی

فرشاد کلباسی متولد مهر ۱۳۶۴ در اصفهان،  فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر سروش تهران بود. همسر او، «بهار داورزنی» بازیگر است و یک دختر به نام «ماهورا» دارند. از میان‌ کارهایی که این زوج در آن همکاری داشته‌اند می‌توان، سریال «پردیس» و فیلم «وانتافه» را نام برد. فرشاد کلباسی بازیگری را از سال ۱۳۸۴ به طور جدی از تئاتر در شهر اصفهان آغاز کرد. از جمله نمایش‌هایی که وی به عنوان بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت می‌توان «سه روایت از زندگی» به کارگردانی آیدا تبیانیان را نام برد.

بیثشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *