تیزر رسمی فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد !

چندی پیش، تیزر رسمی فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد که حواشی و بازخوردهای متنوعی را در فضای سینما و تلویزیون به همراه داشت.

پس از اینکه نتفلکس روز گذشته پوستر فصل سوم سریال ویچر را منتشر کرد، چندی پیش نیز، تیزر فصل 3 سریال The Witcher را تحت عنوان تیزر فصل سوم ویچر به انتشار رساند.

تیزر فصل 3 سریال ویچر ، مشخصات و اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند اما، مشخص کرد که این سریال در دو پارت 5 قسمتی و 3 قسمتی از تاریخ ۰۲/۰۴/۰۸ منتشر خواهد شد.

تیزر رسمی فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد

تیزر رسمی فصل سوم سریال The Witcher
تیزر فصل 3 سریال The Witcher

The Witcher، یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی می‌باشد که توسط لورن اشمیت هیسریچ برای نتفلیکس ساخته شده است. این کتاب بر اساس مجموعه کتابی به همین نام اثر نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل 3 ویچر

The Witcher در یک خشکی خیالی و با الهام از قرون وسطی معروف به قاره، افسانه گرالت از ریویا، ینفر از ونگربرگ و پرنسس سیری را بررسی می‌کند. در این سریال هنری کویل، آنیا چالوترا و فریا آلن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نخستین پوستر رسمی فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد !

در ادامه می‌توانید تیزر فصل سوم ویچر را ببینید:

تیزر فصل 3 سریال ویچر

فصل اول، متشکل از هشت قسمت، در نتفلیکس در 20 دسامبر 2019 منتشر شد. این فصل بر اساس The Last Wish و Sword of Destiny بود که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از حماسه اصلی The Witcher هستند.

فصل دوم، همچنین شامل هشت قسمت و بر اساس رمان خون الف‌ها، در 17 دسامبر 2021 منتشر شد. در سپتامبر 2021، نتفلیکس سریال را برای فصل سوم تمدید کرد که در اواسط سال 2023 منتشر خواهد شد. پس از آن، فصل چهارم پخش خواهد شد و لیام همسورث نقش گرالت ریویا را بر عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *