دومین تریلر لایو اکشن One Piece منتشر شد + تاریخ انتشار

بامداد امروز، نتفلیکس، در طی مراسم کامیک کان، که شب گذشته برگزار شد، دومین تریلر لایو اکشن One Piece را به انتشار رساند که می‌توانید در ادامه آن را ببینید.

چندی پیش، در طی مراسم کامیک‌کان، نتفلیکس از برخی از پروژه‌های خود رونمایی کرد که در بین آن‌ها، دومین تریلر One Piece راتحت عنوان تریلر رسمی لایو اکشن وان پیس به انتشار رسید. تریلر One Piece توانست رکورد جدیدی را در حساب یوتیوب نتفلیکس در بازدید بزند.

دومین تریلر لایو اکشن One Piece منتشر شد

در ادامه می‌توانید تریلر دوم سریال وان پیس را ببینید:

دومین تریلر رسمی، جدیدی از سریال لایو اکشن One Piece محصول جدید استریم نتفلیکس به انشتار رسید. استیون مِییدا که از نویسندگان سریال‌های Lost و The X Files است، در کنار شورانر آن و و مت اوونز، Agents of S.H.I.E.L.D. و Luke Cage، از خالقان این سریال می‌باشند. ائیچیرو اودا، مانگاکا و خالق وان پیس از تهیه‌کنندگان اجرایی این لایو اکشن نیز خواهد بود.

نخستین تریلر لایو اکشن One Piece

اولین تریلر One Piece

نتفلیکس بالاخره آماده است تا اقتباس بعدی خود از One Piece را به نمایش بگذارد. بامداد امروز، نتفلیکس اولین تریلر را در رویداد Tudum پخش کرد. این کلیپ حدود 90 ثانیه از مجموعه دزدان دریایی لایو اکشن را نشان می‌دهد که شامل بازیگرانی مانند ایناکی گودوی در نقش اصلی، امیلی رود، ماکنیوآ، تز اسکایلر و همچنین هیولاهای دریایی غول پیکر بسیار کشیده است.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین فیلم های لایو اکشن 2023 و تمام دوران

سریال هشت قسمت دارد و پخش آن از 31 آگوست در نتفلیکس آغاز می‌شود. One Piece یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی ژاپنی است که توسط مت اوونز و استیون مائدا برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال یک اقتباس لایو اکشن از مجموعه مانگای ژاپنی در حال اجرا 1997 با همین نام توسط ایچیرو اودا است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

این سریال ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری فراری را دنبال می‌کند. آنها در اقیانوس‌ها، خشکی‌ها و فراتر از آن در جستجوی “One Piece”، گنج افسانه‌ای که کاپیتان آنها را به پادشاه دزدان دریایی می‌کند، دنبال می‌گردند.

دومین تریلر لایو اکشن One Piece
دومین تریلر لایو اکشن One Piece

تریلر One Piece

در ادامه می‌توانید اولین تریلر One Piece را ببینید:

مائدا رسما اعلام کرد که فیلمبرداری اصلی فیلم در 31 ژانویه 2022 آغاز شده است و فیلمبرداری در 22 آگوست 2022 به پایان رسیده است. دو قسمت اول نمایش بخشی از فیلمبرداری در کیپ تاون، آفریقای جنوبی در استودیو فیلم کیپ تاون انجام شد.

بر اساس مانگا و انیمه طولانی مدت Eiichiro Oda، اقتباس لایو اکشن برای اولین بار در سال 2020 معرفی شد. از آن زمان، ما شاهد شوخی‌های کوچکی در رابطه با این لایو اکشن بودیم؛ اما این تریلر اولین نگاه اجمالی ما به نمایش است. ماه گذشته اودا نامه‌ای نوشت که در آن نتفلیکس قول داده است تا زمانی که من راضی نباشم راه‌اندازی نخواهیم کرد، که نشان می‌دهد ممکن است پخش سریال در سال ۲۰۲۳ به تعویق بیفتد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *