پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی ؛ بازیگرانی که باهم نسبت فامیلی دارند اما نمی‌دانید

دراین نوشتار بررسی خواهیم کرد که کدام بازیگران علاوه بر فامیل مشترک نسبت خونی با یکدیگر دارند؟. با پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی همراه فیگار باشید.

اولین چیزی که در ذهن آدم‌ها بعد از شنیده شدن فامیل هم‌نام، مشترک است نسبت داشتن فامیلی است. اما میلیاردها انسان در روی کره زمین در حال زیستن هستند که شاید تنها فقط فامیل تکراری داشته باشند بی‌آنکه نسبت خونی با هم‌فامیل خودش داشته باشد. حال سوالی که در ذهن عموم مردم ایران پیش می‌آید این است که آیا سلبریتی که فعالیت می‌کند بدون پشتوانه توانسته به این جایگاه برسد یا افراد هم‌خونش پله‌ای از موفقیت او بوده‌اند؟ این بداین معنا نیست افراد بدون شایستگی در حال پیشرفت هستند! تنها کمی راه برایشان هموار بوده است.

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

کدام بازیگران نسبت خونی با یکدیگر دارند ؟

بازیگرانی که نسبت خونی دارند چه کسانی هستند؟ آیا بازیگران هم فامیل با یکدیگر نسبتی دارند ؟ در این نوشتار به سوالات پاسخ خواهیم داد، همراه فیگار تا انتها باشید.

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

بازیگرانی که باهم نسبت فامیلی دارند اما نمی‌ دانید

سام نوری نوه زنده یاد فردین :

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

سام نوری (زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر ایرانی است. از کارهای معروف او می‌توان به بازی در سریال مرد دوهزارچهره، فوق لیسانسه‌ها، قهوه تلخ، دیواربه‌دیوار و شهرزاد اشاره کرد. او فرزند حسین نوری و خواهرزادهٔ فردین است.

پژمان بازغی فرزند فریبرز بازغی :

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی
پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

پژمان بازغی معروف‌ترین فرزند فریبرز بازغی است. فریبرز بازغی متولد 9 فروردین 1320 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

هامون سیدی برادر هومن سیدی :

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

هامون سیدی علاوه بر نسبت خونی با هومن سیدی از لحاظ ظاهری هم بسیار شبیه به هم هستند. هامون سیدی متولد 5 اسفند 1364 در رشت ، بازیگر و کارگردان است. در سال 1377 وقتی تنها 13 سال داشت در فیلم «هدف سخت» به کارگردانی هوشنگ درویش پور جلوی دوربین رفت.

مهسا طهماسبی برادرزاده مائده طهماسبی :

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

مهسا طهماسبی بازیگر معروف زن می‌باشد. جالب است بدانید که او دختر برادر مائده طهماسبی است. برادر زاده مائده طهماسبی که از خودش معروف‌تر شده است!

زهیر یاری برادرزاده حسین یاری :

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

حسین یاری زادهٔ ۱۶ دی ۱۳۴۶،بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲سالگی آغاز کرده است. زهیر یاری برادر زاده حسین یاری است.

السا فیروزآذر خواهرزاده تهمینه میلانی :

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

السا فیروزآذر بازیگر جوان با بازی در سریال آوای باران به شهرت رسید. این بازیگر جوان خواهرزاده تهمینه میلانی کارگردان است که از کودکی وارد این حرفه شده است.

یاسمینا باهر عروس داریوش ارجمند

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی
پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

یاسمینا باهر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در 16 اسفندماه 1368 به دنیا آمد. همسر یاسمینا باهر، امیریل ارجمند فرزند داریوش ارجمند است.

علیرضا جعفری برادرزاده امیر جعفری

پشت پرده نسبت فامیلی بازیگران ایرانی

علیرضا برادرزاده امیر جعفری از کودکی وارد دنیای بازیگری شده و با نقش ماندگارش در مهمان مامان در میان اهالی دنیای هنر و سینما شناخته می‌شود.

فامیلی های پرتکرار در سینمای ایران

آیا بازیگران هم فامیل با هم نسبتی دارند؟ 

طباطبایی جز فامیل‌هایی است که بسیار زیاد شنیده‌اید. اما خیلی از طباطبایی ها با یکدیگر نسبتی ندارند تنها زنده یاد علی طباطبایی و پدرش کمال طباطبایی که زمینه تهیه کنندگی فعالیت می‌کرد از طباطبایی‌های معروف دنیای هنر بودند که نسبت خونی با هم دارند.

نام دیگری که زیاد به گوشتان خورده هاشمی است. مهدی هاشمی و برادرش ناصر هاشمی و دخترش نورا هاشمی از هاشمی های سرشناس با نسبت خونی سینما هستند.

خانواده شریفی‌نیا هم جز معدود فامیل‌های شنیده شده و پرتکرار سینماست که همه باهم نسبت خونی دارند.

سهیلی ، سهیلی‌های سینما ایران هم نیاز به معرفی ندارند کلا پکیج سینما در کل ایران تو خانواده سهیلی وجود دارد. از بازیگری تا تهیه کنندگی! هر سهیلی که شنیدید با سهیلی‌های معروف نسبت خونی دارد مگر اینکه خلافش ثابت شود!

گودرزی ، فامیل زیاد شنیده شده گودرزی برعکس فامیل سهیلی است، گودرزی‌ها نسبت خونی ندارد مگر اینکه خلافش ثابت شود!

حسینی هم جز آخرین رده بندیای فامیل قرار می‌گیرد شنیده است اما به دلیل اختلاف فاحش چهره نیاز به آزمایش DNA نیست! آنها نسبت خونی ندارند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *