پارت ابتدایی سریال Invincible در کامیک کان نمایش داده شد + تریلر پوستر و تاریخ انتشار

پس از اینکه سریال invincible برای فصل دوم، از سمت شبکه آمازون تمدید شد، نمایش پارت ابتدایی سریال Invincible در کامیک کان همه را شوکه کرد.

شکست ناپذیر، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی ابرقهرمانی بزرگسالان است که توسط رابرت کرکمن برای آمازون پرایم ویدئو ساخته شد و در 25 مارچ 2021 برای اولین بار پخش شد. حالا این انیمیشن، برای فصل دوم تمدید شد و چند روز پیش، پوستر این فصل به انتشار رسید و در مراسم کامیک کان نیز، پارت ابتدایی این سریال را دیدیم.

نمایش پارت ابتدایی سریال Invincible در کامیک کان

در ادامه می‌توانید پارت اول سریال Invincible را ببینید:

پوستر رسمی فصل 2 انیمیشن invincible

تاریخ پخش

پوستر جدید فصل 2 Invincible بازگشت مورد انتظار سریال را نشان می‌دهد. این انیمیشن که از کمیک شکست ناپذیر رابرت کرکمن اقتباس شده بود، در سال 2021 به نمایش درآمد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ابرقهرمانی جهان تا سال 2025

بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما

فصل 1 داستان مارک گریسون 17 ساله را روایت می‌کند که شروع به توسعه ابرقدرت‌ها می‌کند و به Guardians of the Globe ملحق می‌شود و اسرار پدرش Omni-Man را که قدرتمندترین ابرقهرمان زمین است، می‌آموزد. در طول راه، مارک با تعداد زیادی از متحدان ابرقهرمان ملاقات کرد و سهم خود را از دشمنان صاف کرد. در این سریال استیون یون، ساندرا اوه، و جی کی سیمونز در نقش خانواده گریسون بازی می‌کنند، در حالی که بقیه بازیگران نقش‌های تکرارشونده را ایفا می‌کنند.

تریلر فصل دوم سریال Invincible منتشر شد

نمایش پارت ابتدایی سریال Invincible در کامیک کان
نمایش پارت ابتدایی سریال Invincible در کامیک کان

پوستر فصل دوم invincible

در ادامه می‌توانید پوستر رسمی فصل 2 سریال invincible را ببینید:

پوستر رسمی فصل 2 انیمیشن invincible
پوستر فصل 2 انیمیشن invincible

صفحه رسمی توییتر Invincible اکنون پوستر فصل دوم را منتشر کرده است که مارک، همراه با بسیاری از متحدان و دشمنانش را در یک اتوبوس جمع کرده‌اند. اگرچه Omni-Man به طور قابل توجهی غایب است، اما انتظار می‌رود فصل دوم نیز فصل موفقی باشد.

مادر مارک، دبی گریسون، اتم ایو، رکس اسپلود، دوپلی کیت، سیسیل استدمن، ربات و آلن بیگانه از جمله 24 شخصیت بازگشته از فصل 1 هستند که با مارک در اتوبوس هستند. این پوستر پیش از پانل فصل دوم Invincible در San Diego Comic-Con منتشر می‌شود که احتمالاً تاریخ انتشار مشخص‌تری را در پنجره تایید شده انتشار اواخر سال 2023 نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *