ببینید: اولین پوستر رسمی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر منتشر شد

بعد از انتشار تیزر رسمی از پشت صحنه فیلم Rebel Moon حال اولین پوستر رسمی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر منتشر شد .همراه فیگار بمانید.

داستان Rebel Moon روایتگر استعمار ارتشی ظالم بر بخشی از کهکشان است. داستان ماه یاغی در رابطه با زن جوانیست که مسولیت پیدا کردن جنگجو برای مبارزه با هجوم نیروهای استعمارگر ریجنت بالیساریوس به او سپرده می‌شود.

اولین پوستر رسمی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر منتشر شد

پوستر رسمی فیلم Rebel Moon منتشر شد

حال این مستعمره یک زن جوان را به هدف یافتن جنگجویانی ماهر که در مقابل ارتش ظلم قد علم کنند راهی سفری در سراسر کهکشان می‌کند.

اولین پوستر رسمی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر منتشر شد

 

نتفلیکس و زک اسنایدر همچنین تصمیم گرفته‌اند هر دو قسمت فیلم ربل مون را طی دو نسخه مختلف پخش کنند؛ یک ورژن از فیلم مناسب همه سنین و نسخه دیگر تنها مختص به افراد بزرگسال و بالغ است.

زک اسنایدر این فیلم را به همراه کرت جانستاد (نویسنده فیلم ‌300) و شای هاتن (نویسنده فیلم ارتش مردگان) نوشته است.

فیلم Rebel Moon در دو کات و دو قسمت ساخته خواهد شد

فیلم Rebel Moon زک اسنایدر در دو کات خانوادگی و بزرگسال عرضه می‌شود. اسنایدر در توضیح دو کات از فیلم Rebel Moon در ونیتی فیر می‌گوید:

یک کات خانوادگی که همه می‌توانند ببینند و لذت ببرند» و یک کات دیگر برای مخاطبین بزرگسال: «فکر می‌کنم برای هواداران من و افرادی که آماده یک نسخه تفحص عمیق‌تر و سخت‌ترند، به آن‌ها خوش می‌گذرد.

اولین پوستر رسمی فیلم ماه یاغی زک اسنایدر

اولین پوستر رسمی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر منتشر شد

همچنین پیش‌بینی می‌شود فیلم Rebel Moon پیش از در دسترس قرار گرفتن از طریق سرویس استریم نتفلیکس در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی ۱۴۰۲)، یک اکران محدود سینمایی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *