فیلمبرداری Mission Impossible 8 با اعتصاب نویسندگان متوقف شد

به تازگی اخباری مبنی بر متوقف شدن فیلمبرداری Mission Impossible 8 در بحبوحه اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا(WGA) اتفاق افتاده است.

گزارش شده است که فیلمبرداری برای قسمت دوم Mission Impossible Dead Reckoning در مرحله تعطیل شدن فیلمبرداری ماموریت غیر ممکن 8 به دلیل اعتصاب نویسندگان بر سر Mission Impossible 8 به سر می‌برد.

متوقف شدن فیلمبرداری Mission Impossible 8

متوقف شدن فیلمبرداری Mission Impossible 8
تعطیل شدن فیلمبرداری ماموریت غیر ممکن 8

در پارت دوم این سینمایی انتظار می رود که سریال و ماموریت‌های تام کروز در نقش ایتان هانت، مامور صندوق بین المللی پول پایان یابد. اولین قسمت در جولای 2023 پس از تاخیرهای متعدد تولید که باعث شد اکران در سینماها به نمایش گذاشته شود، به سینماها میآید. انتظار می‌رود این فیلم که 40 درصد تکمیل شده است، در ژوئن 2024 وارد سینماها شود. با این حال، پنجره اکران تابستان 2024 ممکن است در آینده تعدیل شود؛ زیرا نویسندگان برای دستمزد منصفانه از استودیوها، مبارزه می‌کنند.

تعطیل شدن فیلمبرداری ماموریت غیر ممکن 8

متوقف شدن فیلمبرداری Mission Impossible 8
تعطیل شدن فیلمبرداری ماموریت غیر ممکن 8

قسمت دوم  Mission: Impossible – Dead Reckoning تنها تولید بزرگی نیست که تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته است. این اعتصاب همچنین تولید فیلم‌های Stranger Things، The Mandalorian، Yellowjackets، Abbott Elementary، The Last of Us، Billions و Severance را متوقف کرد.

Mission: Impossible – Dead Reckoning یکی از تاخیرهایی است که دو فیلم پایانی این مجموعه از زمانی که فیلمبرداری Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در فوریه 2020 آغاز شد، با آن مواجه شده‌اند. قسمت اول با موانع مشابهی روبرو شد؛ زمانی که همه‌گیری کووید تولید را متوقف کرد و این فیلم مجبور شد سه بار اکرانش را تغییر دهد.

در مورد اعتصاب نویسندگان، WGA در حال حاضر برای امنیت شغلی نویسندگان در کنار افزایش حقوق و مقررات هوش مصنوعی که برای نوشتن فیلمنامه استفاده می شود، مبارزه می‌کند. یکی از بحث‌های کلیدی، باقی‌مانده‌ها است، که نویسندگان هنگام نوشتن یک سریال تلویزیونی یا فیلم برای یک سرویس استریم متوجه آن نمی‌شوند. از آنجایی که نویسندگان WGA در اعتصاب هستند، هیچ پرسنلی وجود ندارد که بتواند تنظیمات لازم را در اسکریپت برای تولیدات در حال انجام انجام دهد، که منجر به تعطیلی بسیاری از عناوین شده است.

اعتصاب نویسندگان تنها عاملی نیست که در هفته گذشته بر فرانچایز Mission: Impossible تأثیر گذاشته است. طبق گزارش‌ها، کروز از اوپنهایمر و باربی عصبانی است که صفحه‌های کلیدی مانند صفحه‌نمایش IMAX را از Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در هفته‌های آخر اکرانش دور کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *