ساعت 6 صبح مهران مدیری در دست ساخت است

ساعت 6 صبح مهران مدیری، جدیدترین فیلم سینمایی این هنرمند است. طرفداران در انتظار دیدن آخرین ساخته مهران مدیری باشند. مهران مدیری برای فیلمی به نام ساعت ۶ صبح متقاضی دریافت پروانه ساخت شده است. با فیگار همراه باشید.

در اواخر سال گذشته برای فیلمی به نام «بن‌بست» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی علی اوجی درخواستی برای دریافت پروانه ساخت ثبت شده بود. چند روز قبل برای ساخت فیلم ساعت 6 صبح مهران مدیری درخواست دیگری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی خود او ثبت شده است.

ساعت 6 صبح مهران مدیری در انتظار دریافت پروانه ساخت

نام ساعت 6 صبح از مهران مدیری، برای خیلی از تماشاگرانی که مصاحبه‌های این هنرمند را دنبال کرده‌اند آشنا است. 6 صبح برای همه یادآور خاطراتی است که خودش یا همکارانش از مصائب صبح زود بیدار شدن او تعریف کرده‌اند.

مهران مدیری با ساعت ۶ صبح

“ساعت ۵ عصر” آخرین فیلم سینمایی به کارگردانی مهران مدیری بود که در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. او طی این سال‌ها، بیشتر در عرصه بازیگری فعال بود. بازی در سریال نمایش خانگی «خاتون» و فیلم سینمایی «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، فیلم‌ سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «درخت گردو» محمدحسین مهدویان از جمله کارهای او هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *