ویدیو: احساساتی شدن هنری کویل در بین هواداران برزیلی The Witcher

احساساتی شدن هنری کویل در بین هواداران برزیلی The Witcher نگاه تصویربرداران به خود جلب کرد. سریال The Witcher یکی از سریال‌های محبوب نتفلیکس است.

هنری کویل ۴۰ ساله در رویداد تودوم نتفلیکس به همراه فرایا آلن، آنیا شالوترا و جویی بیتی روی صحنه رفته بود از شعار هواداران ویچر (The Witcher) احساساتی شد. کویل پس از سه فصل با نقش گرالت ریویا وداع می‌کند تا لیام همسورث ۳۳ ساله جانشین او شود. فیلم به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد هنری کویل دربین هواداران برزیلی ویچر احساساتی شده است .

احساساتی شدن هنری کویل در بین هواداران برزیلی The Witcher

هواداران برزیلی The Witcher هنری کویل را احساساتی کردند

همچنین خداحافظی هنری کویل از نقش گرالت در سریال محبوب ویچر در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از طرفداران این سریال را ناراحت کرده است. سریال ویچر در ژانر درام فانتزی ساخته شده، توسط لورن اشمیت هیسریچ کارگردانی شده است. این سریال با اقتباس از رمانی با همین نام تولید شد. رمان اثری از آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی است.

احساساتی شدن هنری کویل در بین هواداران برزیلی The Witcher

کویل در حالی که احساساتی شده بود گفت:

از همه شما متشکرم. عشق شما را واقعاً حس می‌کنم، و من هم دوستتان دارم. حضور در اینجا فوق‌العاده است. فقط می‌خواستم در مورد همبازیانم حرف بزم، چون بار دیگر افتخار همکاری با آن‌ها را داشتم.

در ادام با فیلم احساساتی شدن هنری کویل در بین هواداران برزیلی ویچر همراه فیگار بمانید.

خلاصه داستان سریال The Witcher + دانلود تمام قسمت‌های فصل سوم

همچنین او اضافه می‌کند:

شما ظرافت و جزئیات زیادی به شخصیت‌ها می‌بخشید که اغلب در خطر سهل‌انگاری‌اند، اما شما برای این شخصیت‌ها کار و تلاش کردید و به آن‌ها اهمیت دادید. بنابراین، فقط می‌خواهم بگویم که دلم برای شما تنگ می‌شود. خیلی دلتنگ شما می‌شوم.

خداحافظی هنری کویل از نقش گرالت در سریال محبوب ویچر [+جزئیات]

داستان سریال ویچر با ماجرای تبدیل شدن ینفر به جادوگر آغاز می‌شود. او در شروع قسمت دوم سریال به صورت ناخواسته به مکانی ناشناخته دالان می‌زند و همین اتفاق باعث لو رفتن محل زندگی او می‌شود. با بازگشت ینفر به خانه خیلی زود سر و کله‌ی تسیا دِ وریس “tissaia de vries” پیدا می‌شود.

فیلم احساساتی شدن هنری کویل در بین هواداران برزیلی The Witcher

فصل سوم ویچر به نویسندگی لورن اشمیت هیسریش از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.

هیسریش نویسنده ویچر  پیش‌تر به اینترتینمنت ویکلی گفته بود:

به نظر من، این قهرمانانه‌ترین وداعی است که می‌توانیم داشته باشیم، هرچند به گونه‌ای نوشته نشده که قهرمانانه باشد. گرالت مأموریت تازه‌ای در ذهن دارد وقتی که در فصل چهارم به او برمی‌گردیم. او کمی متفاوت‌تر از انتظار ماست.

تاریخ پخش پنج اپیزود اول فصل سوم ویچر ۲۹ ژوئن و سه اپیزود دیگر ۲۷ ژوئیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *