اولین کلیپ رسمی از فیلم Barbie منتشر شد [+جزئیات]

فیلم باربی یکی از جدیدترین فیلم‌های کمپانی وارنر است که اخیراً اولین کلیپ رسمی از فیلم Barbie منتشر شد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

فیلم باربی با بازی مارگو رابی یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های 2023 است. در فیلم Barbie 2023 رایان گاسلینگ هم به ایفای نقش می‌پردازد و اخیراً کلیپ رسمی از فیلم باربی منتشر شد. این فیلم در تاریخ ١۴٠٢/٠۴/٣٠ در سینماها اکران خواهد شد.

اولین کلیپ رسمی از فیلم Barbie

فیلم باربی با بازی مارگو رابی

باربی یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر فانتزی کمدی رمانتیک است مخفف که بر اساس خط اسباب‌بازی باربی از شرکت ماتل ساخته شده است. گرتا گرویگ این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که آن را با نوآ بامباک نوشته کارگردانی کرده است. این اولین فیلم لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های انیمیشن ویدئویی و مجموعه‌های تلویزیونی است.

اولین کلیپ رسمی از فیلم Barbie
فیلم Barbie 2023

مارگو رابی نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند و رایان گاسلینگ، آمریکا فررا، سیمو لیو، کیت مک‌کینون، آریانا گرینبلات، الکساندرا شیپ، اما مکی، ویل فرل، ایسا رای، مایکل سرا، هری نف و دوا لیپا در نقش‌های مکمل ایفای نقش می‌کنند. توسعه این فیلم ابتدا در سال ۲۰۱۴ در سونی پیکچرز آغاز شد. در پی چندبار تغییر نویسندگان و انتخاب دو بازیگر زن مختلف برای ایفای نقش شخصیت اصلی، اختیار سونی بر فیلم منقضی شد و حق انتشار به برادران وارنر. پیکچرز. منتقل شد.

فیلم باربی با بازی مارگو رابی

در ادامه می‌توانید کلیپ رسمی از فیلم باربی را مشاهده نمایید:

رابی در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان بازیگر اصلی انتخاب شد و همچنین تهیه‌کننده فیلم خواهد بود. انتخاب گرویگ به‌عنوان کارگردان و نویسنده مشترک با بامباک در سال ۲۰۲۱ تأیید شد. مراحل تصویربرداری اصلی در مارس ۲۰۲۲ در استودیوهای برادران وارنر واقع در انگلستان آغاز شد. باربی برای اکران در ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳ در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده‌است.

ساخت فیلمی بر اساس خط اسباب‌بازی باربی در آوریل ۲۰۱۴ آغاز شد که متل با سونی پیکچرز برای تولید پروژه همکاری کرد و بعدها اعلام شد که جنی بیکس فیلم‌نامه را می‌نویسد و لوری مک‌دونالد و والتر اف پارکس فیلم را از طریق بنر پارکس+مک‌دونالد ایمیح نیشن می‌سازند. پیش‌بینی می‌شد در آن زمان فیلم‌برداری تا پایان سال آغاز شود. در مارس ۲۰۱۵، دیابلو کودی برای بازنویسی فیلم‌نامه وارد پروژه شد و ایمی پاسکال به تیم تهیه‌کننده پیوست. سونی دوباره در اواخر همان سال فیلم‌نامه را بازنویسی کرد و لیندسی بیر، برت وی. رویال و هیلاری وینستون را برای نوشتن پیش‌نویس فیلم‌نامه استخدام کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *