تکذیب شایعه ساخت قسمت سوم Kill Bill توسط تارانتینو [+جزئیات]

تارانتینو یکی از کارگردانان شناخته شده هالیوود است که اخیراً خبر تکذیب شایعه ساخت قسمت سوم Kill Bill توسط تارانتینو به انتشار رسید.

فیلم Kill Bill یکی از فیلم‌های معروف کوئنتین تارانتینو است که طرفداران زیادی دارد. به تازگی خبری تحت عنوان ساخت فیلم Kill Bill 3 منتشر شد که طرفداران را هیحان زده کرد و در ادامه تکذیب ساخت فیلم Kill Bill Vol.3 توسط تارانتینو اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات فیلم جدید تارانتینو از زبان خودش

واکنش کارگردانان Avengers به انتقاد تارانتینو

تکذیب شایعه ساخت قسمت سوم Kill Bill توسط تارانتینو

ساخت فیلم Kill Bill 3

کوئنتین تارانتینو پس از مدت‌ها شایعه در خصوص Kill Bill Vol. 3 در مصاحبه جدید خود رسماً از ساخته نشدن قسمت سوم این فیلم خبر داد. وی در ادامه باری دیگر تایید کرد که آخرین فیلم او با عنوان احتمالی The Movie Critic، حول محور یک منتقد فیلم است، یک منتقد مرد و وقایع داستانی این فیلم در دهه 70 میلادی جریان دارد.

تکذیب شایعه ساخت قسمت سوم Kill Bill توسط تارانتینو
تکذیب شایعه ساخت قسمت سوم Kill Bill توسط تارانتینو

چندی پیش تارانتینو در مصاحبه دیگری در توصیف شخصیت اصلی فیلمش عنوان کرد که این شخصیت براساس فردی واقعی که یک منتقد گمنام سینما بوده و در مجله می‌نوشته است الهام گرفته شد. به عقیده تارانتینو این مرد، منتقد خیلی خوبی بود. این منتقد در اواخر دهه 30 زندگی خود ظاهرا به دلیل مصرف زیاد نوشیدنی‌های الکلی فوت کرده است.

کوئنتین شخصیت فیلمش را تلفیقی از هاوارد استرن (کمدین) و تراویس بیکل (شخصیت فیلم Taxi Driver با بازی رابرت دنیرو) توصیف کرد. وی به دنبال بازیگر مردی حدود 35 ساله است که تا به حال با آن بازیگر همکاری نداشته است. فیلمبرداری این فیلم از پاییز سال جاری آغاز می‌شود.

تکذیب ساخت فیلم Kill Bill Vol.3 توسط تارانتینو

تکذیب شایعه ساخت قسمت سوم Kill Bill توسط تارانتینو
تکذیب شایعه ساخت قسمت سوم Kill Bill توسط تارانتینو

کوئِنتین جِروم تارانتینو متولد ۲۷ مارس ۱۹۶۳ در ناکسویل، تنسی، ایالات متحدهٔ آمریکا کارگردان، هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است که برنده جایزه نخل طلایی بهترین کارگردان، هنرپیشه و همچنین برندهٔ جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اصلی است. وی در ابتدای دهه ۹۰ با ساخت فیلم‌هایی با ساختار غیرخطی و پست مدرن و به تصویر کشیدن خشونت تصنعی، به شهرت رسید. وی را کارگردان دی‌جی می‌نامند. دلیل این نام نیز بخاطر نحوه استفاده وی از موسیقی برای خلق صحنه‌های خاص در فیلم‌هایش است.

تارانتینو از همان ابتدا به هنر و صنعت سینما علاقه بسیاری داشت؛ وی در زمانی که مشغول یادگیری بازیگری بود، در یک مرکز اجاره فیلم (ویدئو کلوب) مشغول به کار بوده است. فعالیت تارانتینو در دهه ۱۹۸۰ و زمانی که فیلم آماتوری تولد بهترین دوستم را به نگارش درآورد و کارگردانی کرد، آغاز شد. نمایشنامه همین فیلم بود که پایه‌های شکل‌گیری نمایشنامه بعدی‌اش، یعنی عشق حقیقی را شکل داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *