تاریخ اکران فیلم ناپلئون + تریلر، بیوگرافی بازیگران و داستان

فیلم ناپلئون یکی از جدیدترین فیلم‌های واکین فینیکس است که در سال 2023 اکران خواهد شد و حالا تاریخ اکران فیلم ناپلئون به انتشار رسید.

نخستین تریلر رسمی از فیلم حماسی و تاریخی Napoleon 2023 به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی واکین فینیکس، ونسا کربی و طاهر رحیم، محصول سونی پیکچرز و استریم اپل تی‌وی پلاس منتشر شد. دیوید اسکارپا از نویسندگان فیلم All the Money in the World و سریال The Man in the High Castle وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته است.

تاریخ اکران فیلم ناپلئون

تاریخ انتشار Napoleon

ناپلئون یک فیلم درام تاریخی حماسی آینده به کارگردانی و تهیه کنندگی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا است. این بر اساس داستان واقعی ناپلئون بناپارت است که در درجه اول ظهور رهبر فرانسه به قدرت و همچنین رابطه او با امپراتور ژوزفین را به تصویر می‌کشد.

در این فیلم واکین فینیکس و ونسا کربی به ترتیب در نقش ناپلئون و ژوزفین در کنار طاهر رحیم در نقش مکمل حضور دارند. فینیکس نیز یکی از تهیه کنندگان این فیلم است. ناپلئون قرار است در تاریخ 22 نوامبر 2023 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده و بریتانیا منتشر شود و بعداً در Apple TV+ پخش شود.

تاریخ اکران فیلم ناپلئون
تاریخ اکران فیلم ناپلئون

اولین تریلر فیلم Napoleon 2023

 تریلر فیلم ناپلئون

استنلی کوبریک ساخت یک فیلم زندگینامه ناپلئونی را در اوایل سال 1969 آغاز کرد، اما پس از شکست یک فیلم دیگر با مضمون ناپلئونی (واترلو) پشتوانه مالی خود را از دست داد و در عوض پرتقال کوکی را ساخت.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم شیدا منتشر شد

نخستین تریلر فیلم The Exorcist: Believer منتشر شد

در دهه‌های پس از آن، تلاش‌های متعدد فیلمسازان دیگر برای تولید مفهوم کوبریک مورد بحث قرار گرفته است. اخیراً، استیون اسپیلبرگ تولید 2023 ریدلی اسکات را از سریال محدود HBO بر اساس مفهوم کوبریک متمایز کرد.

اولین تریلر فیلم Napoleon 2023
تاریخ اکران فیلم ناپلئون

در 14 اکتبر 2020، همان روزی که فیلمش آخرین دوئل به پایان رسید، ریدلی اسکات کیت بگ را به عنوان پروژه بعدی خود برای استودیوی قرن بیستم معرفی کرد که کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته شده توسط دیوید، همکار اسکات، همه پول‌ها در جهان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم باربی با بازی مارگو رابی

بهترین فیلم های سینمایی 2023 بر اساس امتیاز IMDB

عنوان فیلم برگرفته از ضرب المثل “در کیسه هر سربازی یک عصای ژنرال پنهان است” گرفته شده است. نام فیلم اکنون ناپلئون است. بنا بر گزارش‌ها، واکین فینیکس برای بازی در نقش ژنرال فرانسوی و امپراتور ناپلئون فرانسه دلبستگی داشت و پس از گلادیاتور در سال 2000 او را دوباره با کارگردان ملحق کرد.

نخستین تریلر از فیلم Napoleon 2023

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر از فیلم Napoleon 2023 را ببینید:

ناپلئون یک فیلم درام تاریخی حماسی به کارگردانی و تهیه کنندگی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا است. این فیلم بر اساس داستان واقعی ناپلئون بناپارت است که در درجه اول به قدرت رسیدن رهبر فرانسه و همچنین رابطه او با ملکه ژوزفین را نشان می‌دهد. در این فیلم واکین فینیکس، ونسا کربی و طاهر رحیم به ایفای نقش پرداخته‌اند. ناپلئون قرار است در تاریخ 22 نوامبر 2023 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده منتشر شود و بعداً در Apple TV+ پخش شود.

بیوگرافی بازیگران

واکین فنیکس : خواکین رافائل فینیکس، متولد ۲۸ اکتبر ۱۹۷۴، یک بازیگر آمریکایی است. او که به خاطر بازی در نقش شخصیت‌های تاریک و غیر متعارف در فیلم های مستقل شناخته شده است، جوایز مختلفی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، یک جایزه گرمی و دو جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است.

ونسا کربی : ونسا نوالا کربی، یک هنرپیشه انگلیسی است. او اولین بازیگری حرفه‌ای خود را روی صحنه با تولید همه پسران من اثر آرتور میلر (2010) انجام داد و پس از آن بازی‌های تحسین‌شده‌ای در نمایش‌های رویای شب نیمه تابستان (2010)، آن‌طور که دوست دارید(2010)، زن‌ها مراقب باشید را دنبال کرد.

مثیو نیدهام : متیو نیدهام، متولد ۱۳ آوریل ۱۹۸۴ یک هنرپیشه بریتانیایی است. او روی صحنه و اکران کار کرده و در مجموعه‌های تلویزیونی مانند Casualty ، Endeavor و Sanditon ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “تاریخ اکران فیلم ناپلئون + تریلر، بیوگرافی بازیگران و داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *