کلیپ جدیدی از فیلم Oppenheimer به همراه مصاحبه با عوامل فیلم منتشر شد

کلیپ جدیدی از فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان، به تازگی به همراه مصاحبه با عوامل فیلم و در رسانه‌های خارجی به انتشار رسید.

فیلم اوپنهایمر(Oppenheimer) از مورد انتظارترین فیلم‎‌های سال 2023 به شمار می‌رود و تاریخ اکران آن به زودی فرا خواهد رسید. به تازگی در شبکات اجتماعی خارجی ویدئویی جدید از پشت صحنه و صحبت‌های بازیگران و عوامل درباره این فیلم منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت سکانس های رنگی و سیاه و سفید در فیلم Oppenheimer

کلیپ جدیدی از فیلم Oppenheimer

کریستوفر نولان:

در رابطه با این فیلم، من فیلم‌ نامه رو به صورت اول شخص نوشتم، کاری بود که تا الان انجام نداده بودم. این، فیلم‌نامه رو برای هر کسی که می‌خوندش شفاف‌تر می‌کرد که ما توی این مسیر، با اوپنهایمر همراهیم.

کلیپ جدیدی از فیلم Oppenheimer
پشت صحنه فیلم Oppenheimer, ویدیو جدید از فیلم اوپنهایمر, ویدیو منتشر شده از عوامل فیلم Oppenheimer

ویدیو جدید از فیلم اوپنهایمر

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از عوامل فیلم Oppenheimer را ببینید:

 

اوپنهایمر یا Oppenheimer، یک فیلم رو به اکران بریتانیایی-آمریکایی در ژانر حماسی-زندگینامه‌ای به نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. فیلم‌ نامه این فیلم با اقتباس از کتاب آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر نوشته شده است.

امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور و مت دیمون  به‌ ترتیب در نقش کاترین اوپنهایمر، لوئیس اشتراوس و لسلی گرووز حضور دارند. در دسامبر ۲۰۲۱ حضور فلورنس پیو، رامی ملک و بن سفدی تایید شد.

نولان در سپتامبر ۲۰۲۱ خبر از نویسندگی و کارگردانی فیلمی زندگی‌نامه‌ای درباره اوپنهایمر داد که داستان آن طی جنگ جهانی دوم جریان دارد و یونیورسال پیکچرز به‌عنوان توزیع‌کننده انتخاب شد. اکثر بازیگران اصلی میان سپتامبر ۲۰۲۱ و آوریل ۲۰۲۲ مشخص شدند. پیش‌تولید تا ژانویه ۲۰۲۲ و فیلم‌برداری در اواخر فوریه آغاز شد و در مه همان سال پایان یافت. اوپنهایمر با فرمت ۶۵ میلی‌متری و به صورت آی‌مکس تصویربرداری شد و قسمت‌های از آن برای نخستین بار در تصویربرداری آنالوگ سیاه‌وسفید آی‌مکس فیلم‌برداری شد. نولان مانند آثار قبلی خود از جلوه‌های طبیعی و حداقل تصویرسازی تولیدشده توسط کامپیوتر استفاده کرد.

پشت صحنه فیلم Oppenheimer

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *