CGI در فیلم Oppenheimer وجود ندارد ؛ بودجه فیلم اوپنهایمر

کریستوفر نولان اعلام کرد هیچ شاتی از جلوه ویژه‌های کامپیوتری CGI در فیلم Oppenheimer وجود ندارد. باجزئیات فیلم اوپنهایمر همراه فیگار بمانید.

فیلم اوپنهایمر رسماً رتبه R را به خود اختصاص داده است که اولین رتبه بندی R کریستوفر نولان در بیش از 20 سال است. همچنین جالبه بدونیند که بودجه Barbie با بودجه فیلم اوپنهایمر به یک میزان است. نولان به این شهره است که در بازار هالیوود، فیلم‌های شخصی و متفاوت خودش را می‌سازد. فیلم‌های او در سرتاسر جهان بیشتر از 4.7 میلیارد دلار فروخته‌ و در مجموع برای 34 جایزه اسکار نامزده شده بودند و 10 تا از این جایزه‌ها را برای خود کرده‌اند.

CGI در فیلم Oppenheimer وجود ندارد

CGI در فیلم اوپنهایمر وجود ندارد

همچنین کریستفر نولان می‌گوید پایان Oppenheimer به Inception شبیه خواهد بود.

CGI در فیلم Oppenheimer وجود ندارد

وجود نداشتن جلوه ویژه کامپوتری CGI در فیلم Oppenheimer

به گفته کارگردان کریستوفر نولان، فیلم زندگی‌نامه آتی اوپنهایمر اولین انفجار بمب هسته‌ای را بدون استفاده از CGI بازسازی می‌کند.

نولان در رابطه با استفاده نکردن جلوه ویژه CGI در فیلم اوپنهایمر می‌گوید:

من فکر می‌کنم بدون استفاده از گرافیک کامپیوتری، چالش بزرگی را آزمایش کنم. 

CGI در فیلم Oppenheimer وجود ندارد
CGI در فیلم Oppenheimer وجود ندارد

نولان در طول 24 سال فعالیت خود در فیلمسازی قبل از اوپنهایمر، به خاطر اولویت‌های خلاقانه‌اش و آثار عملی چشمگیرش که به او اجازه ساخت برخی از برجسته‌ترین سکانس‌های سینمایی قرن بیست و یکم را می‌دهد، مشهور شده است.

نولان بین ساخت سکانس‌های مسحورکننده سفر فضایی Interstellar و راهروهای هتل رویایی شگفت‌انگیز و متحول کننده Inception، از چندین مجموعه بزرگ و تنظیمات مکانیکی پیچیده برای اجتناب از تکیه بر صفحه سبز و جلوه‌های دیجیتال برای ایجاد سکانس‌های غیرواقعی با سناریوهای خارق‌العاده استفاده کرده است. به این ترتیب، فیلم‌های نولان جنبه فیزیکی دارند که به مخاطبان در دنیای فیلم کمک می‌کند و عجیب‌ترین داستان‌ها را در دسترس تماشاگر قرار می‌دهد.

بودجه فیلم Oppenheimer

طبق گزارشات منتشر شده بودجه این فیلم حدود 100 میلیون دلار خواهد بود و جالبه بدونیند که بودجه Barbie هم به همین میزان است.

کیلین مورفی، در نقش اصلی اوپنهایمر به همراه سایر بازیگران از جمله رابرت داونی جونیور، امیلی بلانت، فلورانس پیو و مت دیمون در فیلم اوپنهایمر نولان بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *