اولین دیدگاه به فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar اثر وس اندرسون [+جزئیات]

جدیدا خبری با موضوع اولین دیدگاه به فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar اثر وس اندرسون به انتشار رسیده که در ادامه مطلب آن را بررسی می‌کنیم.

بندیکت کامبربچ، بن کینگزلی، رلف فاینس، دِو پتل و روپرت فرند در این فیلم محصول Netflix بازی می‌کنند. فیلم اقتباسی از داستان کوتاه به قلم روالد دال در کتابی با همین عنوان است.

اولین دیدگاه به فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر

این دومین دفعه میلاد از Fantastic Mr. Fox است که اندرسون از کارهای دال اقتباس می‌کند. داستان کلی این فیلم کوتاه به 4 بخش متفاوت تقسیم می‌شود. این فیلم در جشنواره‌ی فیلم ونیز که از 30 آگوست تا 9 سپتامبر یعنی 8 تا 18 شهریور برگزار خواهد شد، برای اولین بار به نمایش در خواهد آمد.

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر The Wonderful Story of Henry Sugar یک فیلم کوتاه کمدی ماجراجویی آمریکایی است به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی وس اندرسون.

بیشتر بخوانید:

فیلم جدید وس اندرسون ؛ یک اثر جاسوسی با بازی بنیسیو دل تورو

داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر

اولین دیدگاه به فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar
فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر

فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar

این فیلم بر اساس داستان کوتاه همنام موجود در مجموعه 1977 The Wonderful Story of Henry Sugar and Six More نوشته رولد دال، دومین اقتباس سینمایی از یک اثر دال به کارگردانی اندرسون است که بعد از آقای فاکس شگفت‌انگیز در سال 2009 ساخته شده است.

در این فیلم بندیکت کامبربچ در نقش شخصیت اصلی در کنار رالف فاینس، دو پاتل، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد آیواد ایفای نقش می‌کنند.

The Wonderful Story of Henry Sugar قرار است در هشتادمین جشنواره فیلم ونیز در سپتامبر 2023 نمایش داده شود و از نتفلیکس منتشر شود.

اولین دیدگاه به فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar
فیلم the wonderful story of henry sugar

این فیلم کوتاه به چهار قسمت تقسیم می‌شود که به عنوان برخی از تاریک ترین و شوم ترین داستان‌های رولد دال شناخته می‌شود. اجراکنندگان در هر فصل شخصیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشند که به داستان اصلی هنری شوگر می‌انجامد.

در سپتامبر 2021، نتفلیکس شرکت داستان رولد دال را به مبلغ 686 میلیون دلار خریداری کرد. پروژه The Wonderful Story of Henry Sugar در 7 ژانویه 2022 تایید شد، یک روز پس از اینکه گزارش شد که وس اندرسون قرار است اقتباسی از داستان کوتاه رولد دال را با توزیع نتفلیکس بنویسد و کارگردانی کند.

اعلام شد که بندیکت کامبربچ در نقش شوگر ایفای نقش خواهد کرد و رالف فاینز، دو پاتل و بن کینگزلی به بازیگران پیوستند. بعدها روپرت فرند و ریچارد آیواد به جمع بازیگران اضافه شدند.

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *