بازنشستگی برایان کرانستون ؛ در سال 2026 کنار می‌کشم

بازنشستگی برایان کرانستون از جمله خبرهای پر سر و صدای اخیر بوده که از زبان خودش بیان شده است. او تصمیم دارد به زودی از دنیای هنر خداحافظی کند.

برایان لی کرانستوندر تاریخ 7 مارس سال 1956 به دنیا آمد. او به حرفه بازیگری، صداپیشگی، نویسندگی و کارگردانی مشغول است.

او بیشتر برای نقش هال در سیتکام شبکه رسانه‌ای فاکس به نام دنیای مالکوم و نقش والتر وایت در سریال درام شبکه ای‌ام‌سی به نام بریکینگ بد شناخته می‌شود. برایان تاکنون جوایز بسیاری را از آن خود کرده است.

او همچنین علاوه بر نقش‌آفرینی، کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم خود با نام آخرین شانس که محصول سال 1999 است، کارگردانی قسمت‌های مختلف چند سریال را نیز انجام داده که از آن جمله می‌توان به کارگردانی هفت قسمت از سریال دنیای مالکوم و سه قسمت برکینگ بد اشاره کرد.

از دیگر فیلم‌های وی می‌توان به نجات سرباز رایان، آرگو، میس سان‌شاین کوچولو و راندن اشاره نمود. امروز اما خبری مبنی بر بازنشستگی برایان کرانستون منتشر شده است. داستان از چه قرار است؟

بیشتر بخوانید:

داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر

بازنشستگی برایان کرانستون

در سال 2026 کنار می‌کشم

برایان کرانستون بازنشسته می‌شود
برایان کرانستون بازنشسته می‌شود

برایان کرانستون به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در سال 2026 میلادی از دنیای بازیگری خداحافطی کند و به این ترتیب بازنشستگی خود را اعلام کند.

علت بازنشسته شدن برایان کرانستون وقت گذراندن بیشتر با همسرش ذکر شده است. او پس از 40 سال بازی روی صحنه، سینما و تلویزیون تصمیم دارد نقش جدید دیگری را از آن خود کند و به همسر تمام وقت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

گریه جنا اورتگا بازیگر محبوب ونزدی

این بازیگر که در فیلم شهر سیارکی وس اندرسون ایفای نقش کرده و در جشنواره کن امسال از این تجربه به‌ عنوان عضوی از یک ارکستر یاد کرده بود، در مصاحبه‌ای جدید با نشریه GQ بیان کرد که سال 2026 میلادی به طور موقت هم از بازیگری و هم از فعالیت‌های تجاری فاصله می‌گیرد تا بتواند زمان بیشتری را به رابین دیردن همسرش اختصاص دهد. او درباره تصمیمش در ادامه این مصاحبه بیان کرد:

همسرم در 24 سال گذشته، زندگی‌اش را وقف من کرد. او از افراد مشهور بود ولی مجبور شد زندگی خود را بر اساس زندگی من تنظیم کند و به همسر یک چهره مشهور بدل شد. حالا باید موضوع عوض شود چون او شایسته آن است.

کرانستون و دیردن اولین بار در سال 1986 سر صحنه فیلمبرداری ایروولف با یک دیگر آشنا شدند و 3 سال بعد از این آشنایی ازدواج کردند و اکنون دختری به نام تیلور دارند.

بیشتر بخوانید:

اشک های بازیگر ونزدی به خاطر اینستاگرام

کرانستون در ادامه بیان کرد شرکت تولید مون‌شات انترتینمنت خود را تعطیل خواهد کرد و سهم خود را از شرکتی که با همکاری آرون پل، بازیگر سریال برکینگ بد تاسیس کرده بود، می‌فروشد و با همسرش به یک کشور خارجی به احتمال زیاد فرانسه، نقل مکان می‌کند تا در یک روستای کوچک ساکن شوند و به کارهایی چون یادگیری زبان، باغبانی و مهارت‌های آشپزی بپردازند و با یک دیگر وقت بگذرانند. او در این باره بیان کرد:

می‌خواهم این تجربه را داشته باشم که به سفرهای یک روزه بروم و در شومینه آتش درست کنم و مجبور نباشم هر روز فیلمنامه بخوانم.

این بازیگر که تا آن زمان 70 ساله خواهد شد، بیان کرد، این بازنشستگی حداقل 6 ماه طول می‌کشد و در این مدت به طور کامل از شبکه کاری دور می‌شود، چون این یک مکث کامل است و قرار نیست حتی یک تماس تلفنی کاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *