دنباله فیلم باربی ساخته نمی‌شود

پس از موفقیتی که فیلم باربی در باکس آفیس به دست آورد، صحبت‌هایی درباره دنباله فیلم باربی شد که شب گذشته «مارگو رابی» آن را تکذیب کرد.

بعد از موفقیت تجاری فیلم سینمایی باربی و تبدیل شدن «گرتا گرویگ» به پرفروش‌ترین کارگردان زن در تاریخ سینما، ایده تولید یک فیلم دنباله به وجود آمد؛ اما «مارگو رابی» در مصاحبه‌ای که با «آسوشیتد پرس» داشت اظهار کرد که فیلم باربی 2 هیچوقت ساخته نخواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دنباله فیلم باربی ساخته نمی‌شود

«مارگو رابی» درباره فیلم Barbie 2 گفت:

فکر می‌کنم هر چیزی که برای این فیلم داشتیم را به آن اختصاص دادیم. ما آن را به گونه‌ای ساختیم که به عنوان یک سه‌گانه یا چیزی شبیه به آن نباشد. «گرتا» همه تلاش خود را برای این فیلم کرد. بنابراین نمی‌توانم تصور کنم که فیلم بعدی چه می‌تواند باشد.

«مارگو رابی» در ادامه اظهار داشت که فیلم‌های اصلی همچنان می‌توانند موفق باشند:

لزومی ندارد که دنباله یا بازسازی ساخته شود. می‌توان با بودجه بالا نیز موفقیت‌آمیز ظاهر شد. اگر در یک فیلم نقش اصلی توسط یک زن بازی شود بدان معنا نیست که قادر به جذب تمام گروه‌های سنی نیست. به نظر من این تصور غلطی است که هنوز بسیاری از مردم دارند.

دنباله فیلم باربی

فیلم باربی، همزمان با فیلم پرفروش دیگری به نام اوپنهایمر که توسط «کریستوفر نولان» کارگردانی شده بود، به انتشار رسید و بیش از 1,4 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. پیش از این اعلام شد که «مارگو رابی» و «گرتا گرویگ» فقط برای یک فیلم قرارداد بسته‌اند. همچنین، «گرتا گرویگ» در یک مصاحبه با «نیویورک تایمز» گفته بود:

در حال حاضر، تنها ایده برای ساخت یک فیلم موجود است. در پایان هر فیلم این احساس را می‌کنم که دیگر هیچ ایده‌ای ندارم و هر چیزی را که تا به حال می‌خواستم انجام داده‌ام. نمی‌خواهم رویای هیچکس را از بین ببرم؛ اما در این لحظه کاملاً در نقطه صفر هستم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دنباله فیلم باربی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *