بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami به کارگردانی زر امیرابراهیمی + تاریخ انتشار

Tatami فیلمی به کارگردانی زر امیر ابراهیمی است که اخیرا خبر انتشار فیلم Tatami در جشنواره ونیز منتشر شد. بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami را در ادامه بخوانید.

بعد از اینکه اخباری مبنی بر نخستین فیلم زهرا امیر ابراهیمی در فضای مجازی به انتشار رسید، مجله ورایتی اعلام کرد که زهرا امیرابراهیمی و گای ناتیو که هنرمندان ایرانی و اسرائیلی، هستند، فیلم جدیدی را با همکاری یکدیگر کارگردانی خواهند کرد که این فیلم در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در خواهد آمد.

بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami

تاریخ انتشار فیلم Tatami در فیگار

فیلم Tatami به کارگردانی زر امیر ابراهیمی در جشنواره ونیز به نمایش در خواهد آمد

معرفی سریال Tatami

زر امیرابراهیمی از بازیگران این فیلم سینمایی می‌باشد. الهام عرفانی، نویسنده‌ی ایرانی نیز در کنار گای ناتیو از نویسندگان آن به شمار می‌رود. سینا پروانه (فیلم The Covenant) و مهدی بجستانی، دو هم‌بازی زر امیرابراهیمی در فیلم عنکبوت مقدس نیز در این فیلم نقش‌ آفرینی می‌کنند. نادین مارشال (بازیگر فیلم Paddington 2 و نامزد بفتای بهترین بازیگر)، جیمی ری نیومن (Catch Me If You Can)، اش گلده (بازیگر سریال‌های «تهران» و Homeland) و آرین مندی همچنین از دیگر بازیگران پروژه هستند.

بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami

بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami

زر امیرابراهیمی

بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami

زهرا امیرابراهیمی ملقب به زر از بازیگران ایرانی است که مهاجرت کرده است. او در تاریخ 18 تیر 1360 به دنیا آمد و تحصیلات او در رشته بازیگری در تئاتر بوده است. زهرا امیرابراهیمی به جز بازیگری به عکاسی نیز می پردازد به طوری که از سال 1384 عکاسی را به شکل حرفه ای آموخت و موفق شد 2 نمایشگاه به عنوان دید اول و دید دوم برگزار کند. عکس های این هنرمند بیشتر در ژانر اجتماعی است. زهرا امیرابراهیمی با بازی در فیلم سینمایی انتظار در سال 1379 و نیز نقش آفرینی در سریال تلویزیونی کمکم کن که در ماه رمضان 1383 پخش شد توانست وارد عرصه بازیگری شود. او در سریال ها و فیلم های زیادی هنرنمایی کرده و به لیست فعالیت های خود افزوده است.

سینا پروانه

بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami

بازیگر نوظهوری که با بازی در فیلم « Holy Spider » در سال 2022 شناخته شده است. اطلاعات دیگری از این بازیگر جدید در دسترس نیست.

مهدی بجستانی

بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami

مهدی بجستانی متولد سال 53 در بجستان، بازیگر ایرانی است. وی آموزش بازیگری خود را در آموزشگاه هنری سمندریان در سال 1375 گذرانده است. مهدی بجستانی بازیگر با سابقه تئاتر بیش از یک دهه است در تئاتر حضور موثری دارد و با بزرگانی نظیر زنده‌یاد حمید سمندریان، کوروش نریمانی و وحید رهبانی و محمد حسن معجونی سابقه همکاری دارد.

او در فیلم عنکبوت مقدس همراه زر ابراهیمی بوده و اینک در فیلم Tatami هنرنمایی می کند.

جیمی ری نیومن Jaime Ray Newman

بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami

جیمی ری نیومن بازیگر، تهیه کننده و خواننده آمریکایی است که در ۲ آپریل ۱۹۷۸ در میشیگان به دنیا آمد و از سال ۲۰۰۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او تحصیلاتش را در دانشگاه های بوستون و نورث وسترن گذراند. از جمله افتخارات او می توان به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه اشاره کرد.
جیمی ری نیومن سابقه فعالیت در آثاری همچون لوگوراما، مجازاتگر، همسر مسافر زمان، دوپسیک، نیمه شب تگزاس، کریسمس در نیویورک و بازی های ذهنی را در کارنامه هنری خود دارد.

حضور فیلم تاتامی با بازی زهرا امیرابراهیمی در جشنواره ونیز

خلاصه داستان فیلم Tatami

داستان فیلم درباره‌ی لیلا (مندی)، جودو کار ایرانی و مربی‌اش مریم (زر امیر ابراهیمی) است که به مسابقات جهانی جودو می‌روند تا نخستین طلای ایران را کسب کنند. در میانه‌ی مسابقات، آن‌ها اولتیماتومی از سوی کشور ایران دریافت می‌کنند که به لیلا دستور می‌دهد تا وانمود به مصدومیت کرده و مسابقه را ببازد. با در خطر بودن آزادی خودش و خانواده‌اش، لیلا با یک تصمیم غیرممکن روبرو می‌شود و آن این است که دستور را قبول کرده و همان گونه که مریم نیز از او می‌خواهد، وانمود کند که صدمه دیده است، یا از هردو سرپیچی کرده و برای رسیدن به مدال طلا بجنگد.

تاریخ برگزاری جشنواره ونیز 2023 مشخص شد

زمان پخش این فیلم هنوز دقیق مشخص نشده و به محض انتشار از همین پلتفرم اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی بازیگران فیلم Tatami چیست؟ نظرات خود را با در بخش کامنت ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *