تاریخ اکران فیلم The Movie Critic به کارگردانی کوئنتین تارانتینو : بیوگرافی بازیگران و داستان

به تازگی خبری تحت عنوان تاخیر خوردن فیلمبرداری فیلم جدید کوئنتین تارانتینو به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در دنیای سینما و تلویزیون داشت.

کوئنتین تارانتینو در حال آماده شدن برای فیلمبرداری فیلم جدیدش به نام The Movie Critic است و اخبار زیادی در مورد آخرین فیلم او وجود دارد. تارانتینو در مصاحبه‌ای گفته بود که قصد دارد پس از ساخت 10 فیلم بازنشسته شود، اما اخیراً خبری منتشر شد که نشان می‌دهد فیلمبرداری جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو تا سال 2023

صحبت های مارگو رابی درباره فیلمسازی کوئینتن تارانتینو

حضور تارانتینو در سینما برای تماشای فیلم باربی

تاخیر خوردن فیلمبرداری فیلم جدید کوئنتین تارانتینو

تعویق فیلمبرداری فیلم The Movie Critic

او در حال حاضر 9 فیلم در کارنامه کاری خود دارد که فیلم The Movie Critic می‌تواند آخرین اثر او باشد. اگر تارانتینو به قول خود در مورد بازنشستگی از فیلمسازی عمل کند، فیلم بعدی او آخرین فیلم حرفه‌ای او خواهد بود و اخبار The Movie Critic را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد.

تاخیر خوردن فیلمبرداری فیلم جدید کوئنتین تارانتینو
تاخیر خوردن فیلمبرداری فیلم جدید کوئنتین تارانتینو

طبق گزارشات منتشر شده، فیلمبرداری فیلم The Movie Critic به کارگردانی کوئنتین تارانتینو که قرار بود اواخر ماه سپتامبر (مهر ١۴٠٢) آغاز شود، در حال حاضر به دلیل اعتصابات اتحادیه بازیگران آمریکا، شروع مراحل تولید این فیلم تا تاریخ نامعلومی تاخیر خورد. همچنین گفته می‌شود ساموئل ال جکسون از بازیگران این فیلم خواهد بود.

جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو

تاخیر خوردن فیلمبرداری فیلم جدید کوئنتین تارانتینو
تاخیر خوردن فیلمبرداری فیلم جدید کوئنتین تارانتینو

وقتی صحبت از آخرین اخبار The Movie Critic می‌شود، چیز زیادی وجود ندارد. با این حال، کوئنتین تارانتینو اخیراً یک مصاحبه کاملاً تصادفی با روزنامه فرانسوی لیبراسیون انجام داد. این فیلمساز مشهور جزئیات مربوط به فیلم را بسیار پنهان نگه می‌داشت، اما یک چیزی که تارانتینو گفت بسیار جالب بود. او توضیح داد که این فیلم مانند «تراویس بیکل اگر منتقد فیلم بود» است.

اشاره فیلمساز به شخصیت اصلی در فیلم راننده تاکسی مارتین اسکورسیزی است که یک مراقب روان پریش و جانباز جنگ بود. اگر این یک جمله چیزی را تایید می‌کند، این است که این فیلم از خشونت معروف تارانتینو عقب نشینی نمی‌کند و قرار است لحظات خشنی را شاهد باشیم. تارانتینو در طول بیشتر دوران حرفه‌ای خود، به‌طور خودکار هر یک از پروژه‌های سینمایی جدید خود را به شرکت Miramax The Weinstein برد. با این حال، او از آن زمان پس از اتهامات سوء رفتار جنسی علیه واینستین روابط خود را با این شرکت قطع کرد.

تعویق فیلمبرداری فیلم The Movie Critic

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *