حضور تارانتینو در سینما برای تماشای فیلم باربی + صحبت های نولان برای بازنشستگی تارانتینو

چندی پیش، پس از اینکه فیلم‌های باربی و اوپنهایمر به انتشار رسیدند حضور تارانتینو در سینما برای تماشای فیلم باربی بازتاب‌های فراوانی به همراه داشت.

کریستوفر نولان اخیراً به پادکست ReelBlend دعوت شد، در گفت و گویی جنجالی و جالب، گفت که کوئنتین تارانتینو را درک می‌کند. تصمیم تارانتینو سال‌ها در مورد برنامه خود برای بازنشستگی صحبت کرده و گفته است که می‌خواهد مجموعه‌ای از کارهای مستمر و قوی را پشت سر بگذارد.

حضور تارانتینو در سینما برای تماشای فیلم باربی

حضور تارانتینو در سینما برای تماشای فیلم باربی
حضور تارانتینو در سینما برای تماشای فیلم باربی

تماشاگران سینما در سراسر جهان در آخر هفته گرد هم آمدند تا اولین اکران فیلم باربی گرتا گرویگ و قطعه تاریخی اتمی کریستوفر نولان اوپنهایمر را ببینند. با افتتاح هر دو فیلم در یک روز، بسیاری از خریداران بلیت فیلم‌ها را در همان روز تماشا کردند که تارانتینو در میان آنها بود.

در عکسی که در توییتر منتشر شده است، یک کاربر عکسی از فیلمساز در لس آنجلس به همراه راجر آواری، نویسنده و مجری مشترک داستان عمومی او در پادکست آرشیو ویدیویی این زوج گرفته است. در کپشن به اشتراک گذاشته شده بود که تارانتینو پس از دیدن اوپنهایمر برای خرید بلیت باربی، به تئاتر ریجنسی بروین، از خیابان عبور کرد.

صحبت های کریستوفر نولان برای بازنشستگی تارانتینو

صحبت های نولان درباره بازنشستگی کوئینتن تارانتینو

نولان، در سوال به اینکه آیا او را باور داری، در مورد بازنشستگی برنامه ریزی شده تارانتینو پرسید جوابی جالب داد. او گفت:

در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که تارانتینو را باور نکنیم. هر بار که او جزئیات فیلم بعدی‌اش، منتقد فیلم را اعلام می‌کند، به طرفداران یادآوری می‌کند که این آخرین فیلم کارگردانی‌اش خواهد بود و همچنین تاکید می‌کند که صرفاً به دلیل کناره‌گیری از فیلمسازی به این معنا نیست که نمی‌تواند کتاب، یا نمایشنامه، سریال های تلویزیونی و موارد دیگر بنویسد.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer نولان

مصاحبه کیلین مورفی و نولان با گاردین

پایان دادن به حرفه فیلمسازی تارانتینو در دهه 60 زندگی‌اش، در تضاد با فیلمسازی مانند مارتین اسکورسیزی است که اواخر امسال «قاتلان ماه گل» را در 80 سالگی اکران می‌کند است، اما قابل درک می‌باشد.

صحبت های کریستوفر نولان برای بازنشستگی تارانتینو
صحبت های نولان درباره بازنشستگی کوئینتن تارانتینو, تارانتینو نولان در یک قاب, اظهارات نولان درباره تارانتینو

تارانتینو نولان در یک قاب

صحبت های کریستوفر نولان برای بازنشستگی تارانتینو
صحبت های کریستوفر نولان برای بازنشستگی تارانتینو

نولان در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد مسیر تارانتینو یا اسکورسیزی را طی کند، گفت:

حقیقت این است که من هر دو دیدگاه را درک می‌کنم. گفتن داستان در سینما اعتیاد آور است. کار بسیار سختی می‌باشد اما بسیار سرگرم کننده است. این چیزی است که شما احساس می‌کنید برای انجام دادن آن انگیزه دارید، و بنابراین تصور توقف داوطلبانه آن کمی سخت است.

بیشتر بخوانید:

آیا نولان برای فیلم Oppenheimer بمب اتم منفجر کرد؟

حضور دختر نولان در فیلم جدید اوپنهایمر

نولان ادامه داد:

اما من همچنین می‌دانم. منظور کوئنتین همیشه این بوده است و او هرگز، بسیار مهربانانه، هیچ‌وقت در مورد فیلم‌هایی که درباره‌اش صحبت می‌کند یا هر چیز دیگری مشخص نیست. اما او به برخی از کارهایی که فیلمسازان در سال‌های بعد انجام داده‌اند نگاه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات نولان درباره تارانتینو

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *