تماشا کنید: موجودات فرازمینی رسما تایید شد ؛ ویدئوی تحلیلی را ببینید

وجود موجودات فرازمینی رسماً تأیید شد ناسا یک دروغگو است. در تمامی سالهای قبل آنها از این اتفاق باخبر بودند تمام عکس های که از فضا می گیرند اشتباه و دروغ است.

دیوید گراش مأمور سابق امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده، در جلسه پرسش و پاسخ UFO در کنگره آمریکا که با حضور دو شاهد برگزار شد، بار دیگر بر دسترسی دولت آمریکا به یوفوها تأکید کرد.

ما تنها نبودیم و نیستیم ؛ کنگره آمریکا وجود یوفو را تایید کرد

پیش‌تر اخباری با مضمون افشاگری سناتورهای آمریکایی از دستیابی دولت این کشور بر بشقاب پرنده‌ها منتشر کرده‌ایم. این افراد معتقدند که دولت ایالات متحده ده‌ها سال است که به جمع‌آوری اشیاء و هواپیماهی غیرانسانی پرداخته است و اسرار مربوط به این ماجرا را پنهان کرده است.

کنگره آمریکا و یوفو

تصویری که وزارت دفاع آمریکا از تماس دیوید فریور با یک شیء ناشناس در خارج ساحل سن‌دیگو در ۲۰۰۴ منتشر کرده است
تصویری که وزارت دفاع ایلات متحده از تماس فریور با یک شیء عجیب در خارج ساحل سن‌دیگو در ۲۰۰۴ منتشر کرد

موجودات فضایی و کنگره آمریکا

گراش ادعا کرد که سازمان‌های اطلاعات ایالات متحده در محل تصادف‌های هواپیماهای ناشناخته، شواهدی از «زیست غیرانسانی» پیدا کرده‌اند. او حاضر به ارائه اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این سازمان‌ها و افراد دخیل در بازرسی‌ها در فضای عمومی نشد. اما اطلاعات خود را به‌طور خصوصی برای درخواست قانونی مدارک بیشتر و طرح جلسه‌های آینده به کنگره ارائه خواهد داد.

فیلم تحلیلی و تصاویر سفینه و موجودات فضایی فرضی را در ویدئوی زیر ببینید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دسترسی دولت آمریکا به یوفوها و موجودات فضایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *