فیلم Meg 2 اوپنهایمر را در باکس آفیس شکست داد !

حالا که رقابت بین باربی و اوپنهایمر داغ است و فیلم Meg 2 نیز اکران شد، خبری مبنی بر شکست دادن اوپنهایمر توسط فیلم Meg 2 حواشی زیادی را به همراه داشت.

با وجود نقدهای منفی بسیار زیاد، Meg 2: The Trench در آخر هفته باکس آفیس سینمای هالیوود، فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان را شکست داد. Meg 2: The Trench توانست در باکس آفیس آخر این هفته در یک اتفاق غافلگیرکننده با وجود نقدهای متفاوت بیش از 530.2 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت.

شکست دادن اوپنهایمر توسط فیلم Meg 2

فیلم Meg 2 اوپنهایمر را در باکس آفیس شکست داد !

با توجه به اینکه نبرد باکس آفیس باربنهایمر همچنان قوی است، فرض بر این بود که Meg 2: The Trench فیلم اول اکران نخواهد شد، به خصوص به این دلیل که این قسمت یک روز قبل از اکران در سینماها، نقدهای منفی زیادی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

شوکه شدن تماشاگران با دانستن جزئیات فیلم اوپنهایمر

تماشای رایگان فیلم اوپنهایمر Oppenheimer دوبله فارسی و با زیرنویس فارسی چسبیده

اکنون، برادران وارنر اعداد رسمی باکس آفیس Meg 2: The Trench را اعلام کردند که مثا اینکه توانسته اوپنهایمر را برای اولین بار از زمان اکرانش از رتبه دوم خارج کند. این دنباله در داخل کشور 30 ​​میلیون دلار فروخت، در حالی که اوپنهایمر با 28.7 میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت. آمار جهانی فیلم Meg 2: The Trench با درآمد 142 میلیون دلاری، حتی چشمگیرتر است.

شکست دادن اوپنهایمر توسط فیلم Meg 2
شکست باکس آفیس اوپنهایمر

شکست اوپنهایمر از مگ 2

شکست دادن اوپنهایمر توسط فیلم Meg 2
فروش بیشتر فیلم Meg 2 نسبت به اوپنهایمر

در حالی که این فیلم کمتر از افتتاحیه داخلی 45.4 میلیون دلاری قبلی خود اکران شد، موفقیت فیلم Meg 2: The Trench در باکس آفیس در بین مخاطبان بین المللی آن نهفته است. با وجود نقدهای منفی و یک تور مطبوعاتی که به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA کوتاه شد، درآمد بین‌المللی آن بالاتر از 101.5 میلیون دلار اولیه فیلم اول شد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر

بیوگرافی کیلین مورفی ؛ بازیگر نقش اوپنهایمر کیست؟

تماشاگران بین‌المللی بیشتر از آمریکای شمالی از دنباله آن استقبال کردند و این بخشی از دلیلی است که می‌توان Meg 2: The Trench را در میان منظره‌ای بسیار شلوغ یک اثر موفقیت‌آمیز دانست.

فروش بیشتر فیلم Meg 2 نسبت به اوپنهایمر

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شکست دادن اوپنهایمر توسط فیلم Meg 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *