ساخت فیلم جدید Alien توسط دیزنی + جزئیات و تاریخ اکران

چندی پیش، خبری مبنی بر ساخت فیلم جدید Alien توسط دیزنی اعلام شد که بازتاب‌های فوق‌العاده‌ای را در بین هواداران فیلم‌های ترسناک به همراه داشت.

فیلم بیگانه، جدیدترین ساخته فده آلوارز، توسط کمپانی دیزنی تأیید شد و این فیلم، در آگوست، 2024، که مرداد ماه سال دیگر می‌شود، به ریشه‌های ترسناک این فرنچایز بازخواهد گشت و ترسناک‌ترین ترفند فیلم اصلی را بازسازی خواهد کرد.

ساخت فیلم جدید Alien توسط دیزنی

جزئیات و تاریخ اکران

فیلم جدید بیگانه، ساخته Fede Álvarez که هنوز عنوان مشخصی ندارد، قصد دارد با کپی‌برداری از وحشتناک‌ترین ترفند از فیلم اصلی، این فرنچایز را به ریشه‌های ترسناک خود بازگرداند. فیلم جدید بیگانه بخشی از تلاش مداوم دیزنی برای به دست آوردن پول از تمام فرنچایزهای سودآوری می‌باشد که در ادغام با فاکس قرن بیست و یکم به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023 بر اساس امتیاز IMDB

ترسناک ترین فیلم های بیگانه محور 2023 و تمام دوران

این فیلم، با بازی کیلی اسپانی و ایزابلا مرسدس، دنباله بیگانه می‌باشد قرار است در 16 آگوست 2024 اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود به صورت مستقیم در Hulu اکران شود، اما از چندی پیش، به اکران سینمایی تغییر یافت تا مخاطبان بتوانند فضای بین کهکشانی را تجربه کنند.

ساخت فیلم جدید Alien توسط دیزنی
ساخت فیلم بیگانه جدید

تاریخ اکران فیلم جدید alien

ساخت فیلم جدید Alien توسط دیزنی
ساختن جدیدترین فیلم بیگانه توسط دیزنی

پس از اینکه فیلم اصلی بیگانه به عنوان یکی از بزرگترین فیلم‌های ترسناک ساخته شده ظاهر شد، دنباله‌های آن در ژانرهای دیگر با درجات مختلف موفقیت حضور پیدا کردند. بیگانگان یک فیلم اکشن با اکتان بالا، بیگانه 3 یک فیلم زندانی در فضا، و پرومتئوس یک حماسه علمی تخیلی سرراست در مورد منشاء زندگی هوشمند است.

بیشتر بخوانید:

بررسی علمی و معرفی از بهترین فیلم ها درباره یوفو (موجودات فضایی)

بهترین فیلم های ترسناک علمی تخیلی شبیه Alien

فیلم جدید بیگانه به ریشه‌های ترسناکی برمی‌گردد که فیلم اصلی را بسیار عالی کرده است و آلوارز فیلمساز عالی برای این کار است.

ساختن جدیدترین فیلم بیگانه توسط دیزنی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت فیلم جدید Alien توسط دیزنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *