فروش فیلم باربی از یک میلیارد گذشت + باربی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در کارنامه بازیگری مارگو رابی شد

در پی اخبار تازه‌ای که در مجلات و رسانه‌های خارجی به انتشار رسیده نشان می‌دهد که گذشتن فروش فیلم باربی از یک میلیارد رقم خورده است.

شرکت برادران وارنر، توزیع‌کننده فیلم باربی اعلام کرد این فیلم سینمایی در اولین هفته نمایش خود با فروش حدود ۱۵۵ میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم سال آمریکا تبدیل شده است و حالا این فیلم، در سرتاسر جهان، بیش از یک میلیارد فروخت.

گذشتن فروش فیلم باربی از یک میلیارد

فروش فیلم باربی از یک میلیارد گذشت

فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ همچنان در باکس آفیس، نسبت به دیگر فیلم‌های روی پرده برتری دارد و تنها در سومین آخر هفته اکران خود، توانست از مرز یک میلیارد دلار عبور کند. باربی اکنون در سومین آخر هفته اکران خود به طور رسمی از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد؛ زیرا فیلم همچنان به تسلط خود در باکس آفیس ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال عشق کوفی اگر کاراکترهای باربی بودند

10 لحظه قدرتمند در باربی گرتا گرویگ

این فیلم به کارگردانی گرتا گرویگ به عنوان اقتباسی از اسباب بازی ماتل به همین نام عمل می‌کند که مارگو رابی در نقش اصلی حضور دارد. باربی از زمان اکران در سینماها در ماه گذشته موفقیت بزرگی برای برادران وارنر به دست آورد و هم منتقدان و هم تماشاگران را شگفت زده کرد.

گذشتن فروش فیلم باربی از یک میلیارد
فروش میلیاردی فیلم باربی

باربی پرفروش‌ترین فیلم مارگو رابی

باربی به کارگردانی گرتا گرویگ رسما تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در کارنامه‌ی بازیگری مارگو رابی شد. فیلم Barbie در دومین هفته اکران خود همچنان به حکمرانی در باکس آفیس ادامه می‌دهد. کمدی فانتزی گرتا گرویگ دوباره پیشتاز شد و بین جمعه تا یکشنبه ۹۳ میلیون دلار فروش داشته است. فروش بلیت فیلم باربی نسبت به اولین نمایشش تنها ۴۳ درصد کاهش یافت و با این وجود هفتمین هفته بزرگ تاریخ را رقم زد.

بیشتر بخوانید:

واکنش گوگل به جستجوی واژه باربی

آیا دنباله‌ی فیلم Barbie وجود خواهد داشت؟

تنها فیلم‌هایی که از فروش بیشتر در هفته دوم اکران برخوردار بودند می‌توان به غول‌های میلیارد دلاری جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد با ۱۴۹ میلیون دلار، انتقام‌جویان: پایان بازی با ۱۴۷ میلیون دلار و جنگ بی‌نهایت با ۱۱۴ میلیون دلار، پلنگ سیاه با ۱۱۱ میلیون دلار، دنیای ژوراسیک با ۱۰۶ میلیون دلار و انتقام‌جویان با ۱۰۳ میلیون دلار اشاره کرد.

باربی پرفروش‌ترین فیلم مارگو رابی
گذشتن فروش فیلم باربی از یک میلیارد

فروش بالای فیلم باربی با بازی مارگو رابی

باربی پرفروش‌ترین فیلم مارگو رابی
فروش فیلم Barbie

فیلم باربی پس از دو هفته اکران در سینما، ۳۵۱.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی به دست آورد تا به عنوان چهارمین اکران داخلی بزرگ سال شناخته شود. فیلم برادران وارنر در سطح جهانی بیش از ۷۵۰ میلیون دلار فروش داشته و سومین فیلم بزرگ سال است.

این در حالی است که فیلم اوپنهایمر ۱۷۴ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و ۴۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب کرده است. این فیلم در حال حاضر از فروش دو فیلم قبلی نولان، یعنی تنت با ۳۶۵ میلیون دلار و بتمن آغاز می‌کند با ۳۷۳ میلیون دلار بهتر عمل کرده است.

پرفروش شدن فیلم باربی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گذشتن فروش فیلم باربی از یک میلیارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *