جزئیات تکمیلی درباره فیلمنامه فیلم Final Destination 6

حالا که چیزی به پخش تریلر و ااعلام تاریخ پخش فیلم مقصد نهایی نمانده، یکی از عوامل جزئیات تکمیلی درباره فیلمنامه فیلم Final Destination 6 را منتشر کرد.

خالق Final Destination اذعان می‌کند که Final Destination 6 جهان فرنچایز ترسناک را فراتر از آنچه قبلاً کشف شده است گسترش می‌دهد.

جزئیات تکمیلی درباره فیلمنامه فیلم Final Destination 6

تیتر قرمز

به گفته جفری ردیک، خالق Final Destination ، Final Destination 6 دنیای ترسناک را فراتر از آنچه قبلا کاوش شده است، گسترش خواهد داد. او در کنار جیمز وانگ و گلن مورگان، ردیک فیلمنامه فیلم اصلی سال 2000 را بر اساس فیلمنامه مشخصات سازنده برای قسمتی از The X Files توسعه داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک برای تازه کارها

ترسناک ترین فیلم های دبیرستانی و مدرسه ای 2023، 2022 و تمام دوران

فرانچایز Final Destination بر روی افرادی متمرکز است که از تراژدی‌های وحشتناک فرار می‌کنند. با پیشروی Final Destination 6 با کارگردانان مشترک Freaks ، Zach Lipovsky و Adam B. Stein، خالق فرنچایز، به روزنامه Collider کنایه زد که چگونه این مجموعه شروعی تازه‌ای ارائه می‌دهد و در میان قسمت‌های دیگر برجسته می‌شود.

جزئیات تکمیلی درباره فیلمنامه فیلم Final Destination 6
جزئیات فیلمنامه Final Destination 6

اطلاعات جدید از مقصد نهایی 6

جزئیات تکمیلی درباره فیلمنامه فیلم Final Destination 6
اطلاعات جدید از مقصد نهایی 6

در حالی که اجزای اصلی، مانند مرگ تقلب و مرگ‌های الهام گرفته از روب گلدبرگ، در فصل بعدی باقی خواهند ماند، مقصد نهایی 6 از افزودن یک قانون جدید به سری فراتر می‌رود و در عوض لایه‌ای به فرنچایز اضافه می‌کند که می‌تواند به طور کامل فرنچایز را تغییر دهد.

کارگردان این فیلم در صحبت‌های خود گفت:

گسترش دنیای مقصد نهایی وجود دارد که من فکر می‌کنم طرفداران واقعاً به آن علاقمند بشوند و قطعا آن‌ها مجذوب آن خواهند شد. وقتی می‌گویم لایه‌ای اضافه نمی‌کند، فقط به منظور این نیست که اگر کسی را به جای خود بکشی، زنده می‌مانی. به نوعی لایه عمیقی از داستان را آشکار می‌کند که به نوعی، آن را واقعاً بسیار جالب می‌کند.

درباره فیلم مقصد نهایی 6

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات تکمیلی درباره فیلمنامه فیلم Final Destination 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *