نام های مستعار بتمن از نگاه سایت فیگار

برخی از شخصیت ها در کمیک های بتمن القاب دیگری را به او داده اند که بسیار جذاب می باشند. در ادامه می خواهیم نام های مستعار بتمن را نام ببریم.

در کمیک‌های دی سی، بروس وین را به عنوان بتمن می‌شناسند؛ اما به این فرد هوشیار چند نام دیگر داده شده است که در اینجا می‌خواهیم نام های مستعار بتمن را معرفی کنیم. بتمن آمده است تا DC Comics و Warner Bros را به عنوان یک پلتفرم بزرگتر تعریف کند. در حالی که این شخصیت ممکن است یک نماد سینمایی و یک ستون اصلی در صفحه باشد، او هرگز در تکامل خود شکست نخورده است و در طول سال‌ها، او تعدادی نام مستعار مهم را برگزیده است.

همه‌ی مقاله‌های بتمن را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های بتمن

نام های مستعار بتمن

  • اسامی محبوب بتمن

در ادامه قرار است چند تا از نام های مستعار بتمن را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

نام های مستعار بتمن
نام های مستعار بتمن

نام های مستعار بتمن می‌تواند چیزهای زیادی در مورد این شخصیت بگوید. هر یک از نام های مستعار بتمن بارها در سرتاسر کمیک‌های دی سی استفاده شده است و همه آن‌ها برای وین معانی بسیار شخصی دارند. آن‌ها اکنون به اندازه نام بتمن بخشی از هویت او هستند.

The Dark Knight

نام های مستعار بتمن
لقب های جذاب بتمن

لقب شوالیه تاریکی لبه تیره تری نسبت به نام بتمن دارد. از بازی‌های کلاسیک او گرفته تا بسیاری از فیلم‌ها که بتمن به کشتن افراد نمی‌پردازد؛ اما او همچنان با خشونت خود ترس را برانگیخته است. شوالیه تاریکی جزء نام های دیگر بتمن است که در اکثر کمیک‌ها به بتمن داده شده و در اصل نمادی از خشم درونی و تمایل به وحشیگری او می‌باشد. نام شوالیه تاریکی نشان می‌دهد که بتمن در سایه‌ها پنهان می‌شود و به طور غیرمنتظره‌ای به دنیای زیرین جنایتکار ضربه می‌زند. این نامی است که به پرده بزرگ کشیده شده و برای همیشه با شخصیت جایگزین بروس وین همراه خواهد بود. در نهایت، شوالیه تاریکی بتمنی نیست که امید را القا خواهد کرد، بلکه بتمنی است که برای محافظت از گاتهام از قدرت ترس و وحشت استفاده می‌کند.

10 دوست بتمن که تبدیل به دشمن شدند

The Caped Crusader

نام های مستعار بتمن
نام های دیگر بتمن

در حالی که به نظر می‌رسد نام شوالیه تاریکی نمایانگر جنبه‌های تاریک بتمن است، The Caped Crusader که جزوی از نام های دیگر بتمن بوده و معنی قهرمانانه‌تر را به بتمن می‌دهد. نام بروس وین به عنوان راهی برای قدم گذاشتن در مسیر داده شده به او است. بتمن در حال مبارزه خوب با جنایتکاران گاتهام است و یکی از بهترین هوشیاران برای انجام این کار می‌باشد. در واقع، بتمن مبارزات خود را به عنوان یک جنگ اخلاقی درست می‌بیند، بنابراین عنوان جنگ صلیبی برای ایین مورد مناسب‌تر خواهد بود. این نام که اغلب با شنل و لباس او شناخته می‌شود، بلافاصله تصویر ابرقهرمان کلاسیک را به تصویر می‌کشد. در نهایت این یک نام مستعار هوشمندانه است که حتی قدرتمندترین نسخه‌های بتمن نیز باید به آن افتخار کنند.

10 درس ازشمند که Batman 2 باید از Dark Knight بیاموزد

The World’s Greatest Detective

نام های مستعار بتمن
نام های مستعار بتمن

بتمن توانایی‌های زیادی دارد؛ اما طرفداران می‌دانند که او هیچ قدرتی ندارد. او به آموزش هنرهای رزمی، ابزارهای خود و مهارت‌های خاص خود که پس از سال‌ها حضور در میدان نبرد ایجاد شده است، تکیه می‌کند. اما بتمن مهارت خود را به عنوان یک کارآگاه نیز تقویت کرده است. بتمن عنوان بزرگترین کارآگاه جهان را به دلیل توانایی‌های تحقیقی و وسواسی که در مورد تحقیق در مورد همه چیز دارد به دست آورده است. او همیشه مردی است که برنامه دارد؛ اما این به این دلیل است که او اطمینان می‌دهد که تمام اطلاعات را در اختیار دارد. ردیابی جنایتکاران گاتهام همیشه چالش برانگیز است؛ اما فرآیندهای شناختی عمیق و فناوری مفید او به او اجازه می‌دهد تقریباً هر معمایی را حل کند.

10 تا از تجهیزات بتمن که کارایی خاصی نداشتند

Bats/Batsy

نام های مستعار بتمن
اسامی محبوب بتمن

بتمن و جوکر چنین رابطه پیچیده‌ای دارند. افراد شرور بسیار کمی وجود دارند که به طور واقعی دشمنان خود را مشخص کنند؛ اما جوکر قطعاً یکی است که این کار را انجام می‌دهد. این دو با هم رقابتی دارند که به دهه‌ها قبل برمی‌گردد و به سختی می‌توان یکی را بدون بازگشت دیگری به زندگی‌شان به تصویر کشید. بنابراین جالب است که جوکر یک نام مستعار شخصی برای بتمن در نظر گرفته است که اغلب از او به عنوان Bats یا Batsy یاد می‌کند. تقریباً محبت آمیز است؛ اما به نظر می‌رسد جوکر به طور طبیعی شوالیه تاریکی را مسخره می‌کند. این نام مستعار احمقانه توسط خدمه جوکر نیز انتخاب شده است، به طوری که هارلی کوئین اغلب توسط نامداران به وین اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های جوکر

10 تا از بهترین سلاح های جوکر

The Dark Detective

نام های مستعار بتمن
لقب های جذاب بتمن

با این همه نام مستعار، طبیعی است که برخی از آن‌ها در نهایت با هم ترکیب می‌شوند تا بتمن را در مراحل مختلف زندگی‌اش بهتر نشان دهند. در نسخه Future State از خط زمانی دی سی، بروس وین در یک واقعیت دیستوپیایی زندگی می‌کند و برای خلاصه کردن نقش خود نام مستعار جدیدی به او داده شده است. او به عنوان کارآگاه تاریکی شناخته می‌شود که این نام جزء اسامی محبوب بتمن قرار گرفت.

بتمن هنوز از سایه با جنایت مبارزه می‌کند و در تلاش است تا یک رژیم فاسد را سرنگون کند. توانایی‌های تحقیقی او کاملاً حیاتی است و شهرت او باید ترسناک باشد تا واقعاً به دشمن ضربه وارد کند. شاید نام The Dark Detective برای تکرارهای دیگر این کاراکتر باقی بماند؛ زیرا به خوبی نشان دهنده شخصیت و مجموعه مهارت‌های اوست.

بهترین شرور های شبیه بتمن

The Gotham Guardian

نام های مستعار بتمن
نام های دیگر بتمن

دوستان و خانواده بتمن در صدر لیست اولویت‌های او قرار دارند؛ اما مسلما عشق اول او شهرش است. The Caped Crusader بارها و بارها زندگی خود را برای گاتهام به خطر انداخته است که همیشه برای تلاش‌هایش از او تشکر نمی‌شود. نام گاتهام گاردین باید برای او معنی داشته باشد. The Gotham Guardian جزء لقب های جذاب بتمن قرار گرفته که صرف نظر از روش‌های او قهرمان یا ترسناک، کارآگاه یا هوشیار و همچنین یک نگهبان است. بتمن هنوز بین غیرنظامیان بی گناه گاتهام و خطر این شهر ایستاده است. گاردین گاتهام شاید شخصی‌ترین نام برای وین باشد؛ زیرا به رسمیت شناختن کاری است که او برای محافظت از شهر محبوبش انجام داده است.

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی

Matches Malone

نام های مستعار بتمن
نام های مستعار بتمن

هویت شخصیت بتمن در طول سال‌ها تغییر کرده است و افراد دیگری نیز وارد این نقش می شوند. همین را می‌توان در مورد بروس وین نیز گفت. شخصیت با چند نام جایگزین رفته است. یکی از مشهورترین آنها، مچ مالون است که راز تاریکی را پنهان می‌کند. Maches Malone جزء نام های دیگر بتمن است که توسط او برای عملیات مخفی طراحی شده است. این اسم امتداد مجموعه اسلحه جنگجویان جنایتکار می‌باشد. او مردی است که به احتمال زیاد از پشت به به اصطلاح متحدانش خنجر میزند. Maches Malone در دنیای اموات جنایتکار شهرت دارد که او را برای ترکیب بتمن عالی می‌کند.

بهترین کمیک های بتمن

The Bat

نام های مستعار بتمن
اسامی محبوب بتمن

گاهی اوقات یک نام ساده بهترین راه برای پیشرفت است. به بتمن نام مستعاری داده شده که گفتن آن آسان‌تر شود اما به نوعی دارای معنی بسیار زیادی می‌باشد. او اغلب به عنوان خفاش شناخته می‌شود؛ اما این نام چندان شبیه یک اسم متفاوت برای یک ابرقهرمان نخواهد بود. خفاش بیش از هر چیز یک نماد است، با وجود قانون کشتن  افراد ممنوع، شهرت بتمن همچنان باعث ترس در بین مجرمان و شهروندان عادی می‌شود. اشاره به او به عنوان خفاش به نوعی او را از انسانیت خارج می‌کند. برای مثال نشان دادن سیگنال خفاش راهی برای فراخوانی خفاش است.

10 تکنولوژی استفاده نشده توسط بتمن

Beloved

نام های مستعار بتمن
لقب های جذاب بتمن

بتمن در طول تاریخ کمیک خود علایق عشقی متعددی داشته و Catwoman ممکن است یکی از نمادین‌ترین آن‌ها باشد. با این حال، رابطه پیچیده او با تالیا الغول نیز قابل ذکر است. این دو هر دو با یکدیگر و در کنار یکدیگر جنگیده‌اند و با هم صاحب یک فرزند شده اند. تالیا با محبت از بتمن به عنوان محبوب خود یاد می‌کند. در مقایسه با هر نام مستعار دیگری، این لقب برای بروس‌وین عمیق‌تر است. افراد بسیار کمی او را همانگونه که واقعاً هست می‌بینند. این واقعیت که تالیا فراتر از نقاب را می‌بیند و بر اساس عشق آن‌ها به جای حرفه هوشیاری خود به او نام داده، برای او واقعا مهم است.

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نام های مستعار بتمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

کدام یک از نام های مستعار بتمن در فیلم های او ذکر شده است؟

The Dark Knight و The Bat


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *