تریلر رسمی فیلم El Conde منتشر شد + تاریخ اکران

El Conde یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023، محصول کشور شیلی می‌باشد که شبکه نتفلیکس، چندی پیش، تریلر رسمی فیلم El Conde را منتشر کرد.

ال کوند، یا همان The Count، یک فیلم کمدی سیاه شیلیایی به کارگردانی پابلو لارن و نویسندگی لارن و گیرمو کالدرون است که چندی پیش، شبکه نتفلیکس، تریلر رسمی این فیلم را به انتشار رساند.

تریلر رسمی فیلم El Conde منتشر شد

تاریخ اکران

این فیلم، یک اثر کمدی سیاه است که دیکتاتور شیلی، آگوستو پینوشه را به عنوان یک خون آشام 250 ساله در جستجوی مرگ را نشان می‌دهد. در این فیلمJaime Vadell ، Gloria Münchmeyer ، Alfredo Castro و Paula Luchsinger بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی سیاه جهان + 2023

بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما + [بهترین‌های 2023]

El Conde در 15 سپتامبر 2023، چهار روز پس از پنجاهمین سالگرد کودتای 1973 که در آن پینوشه قدرت را در دست گرفت، در نتفلیکس منتشر خواهد شد. این فیلم، داستان آگوستو پینوشه است که هرگز نمرده، بلکه او خون آشامی می‌باشد که پس از 250 سال به دلیل وضعیت پیچیده خانوادگی خود و بدنام شدن چهره‌اش تصمیم به مرگ می‌گیرد.

تریلر رسمی فیلم El Conde
تریلر فیلم El Conde

تریلر رسمی El Conde

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر El Conde را ببینید:

فیلمبرداری اصلی فیلم، در 24 ژوئن 2022 آغاز شد. El Conde قرار است در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در سپتامبر 2023 نمایش داده شود و قرار است در 15 سپتامبر 2023 (جمعه 24 شهریور 1402) در نتفلیکس اکران شود.

تریلر فیلم El Conde

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم El Conde چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *