تریلر لو رفته فیلم Aquaman 2 منتشر شد + تاریخ اکران

حالا که فاز دیگری از دی سی در دست ساخت است و فیلم‌های قدیمی کم کم به اتمام می‌رسند، تریلر لو رفته فیلم Aquaman 2 توسط اسکرین کالچر منتشر شد.

آکوامن و پادشاهی گمشده، یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی می‌باشد که بر اساس شخصیت آکوامن از دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط استودیوی دی سی، شرکت سافران و هیولای اتمی تولید شده و توسط برادران وارنر پیکچرز برای توزیع درنظر گرفته شده است.

تریلر لو رفته فیلم Aquaman 2 منتشر شد

لو رفتن تریلر Aquaman 2

این فیلم توسط جیمز وان بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک کارگردانی شده است و جیسون موموآ در نقش آکوامن، در کنار امبر هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تموئرا موریسون و نیکول کیدمن ایفای نقش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم های DC دی سی تا سال 2025

آکوامن، ساخته جیمز وان تنها فیلم DCEU است که بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است. موموآ در حین تولید اولین فیلم، داستانی را برای دنباله آکوامن تنظیم کرد. وان نمی‌خواست دنباله آن را عجله کند اما در ژانویه 2019 با نظارت بر توسعه موافقت کرد. جانسون-مک گلدریک برای نوشتن فیلمنامه یک ماه بعد قرارداد امضا کرد و وان در آگوست 2020 کارگردانی آن را تایید کرد.

تریلر لو رفته فیلم Aquaman 2
لو رفتن تریلر Aquaman 2

ویدیوی لو رفته از نخستین تریلر آکوامن 2

در ادامه می‌توانید تریلر غیر رسمی آکوامن پادشاهی گمشده را ببینید:

Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در 20 دسامبر 2023، پس از چند تاخیر به دلیل همه گیر COVID-19 و مشکلات پس از تولید، اکران شود. این فیلم در حال حاضر در فصل تعطیلات به عنوان دنباله فیلم شکارچیان ارواح: پس از مرگ سونی در گروه فیلم‌های انباشته‌ای می‌رود که قرار است در همان روز اکران شود.

با این حال، این احتمال وجود دارد که فیلم به دلیل اعتصابات WGA و SAG به تاخیر بیفتد. این فیلم قبلاً قرار بود یک سال قبل در 16 دسامبر 2022 اکران شود، اما به 17 مارچ 2023 موکول شد. پس از آن، این فیلم به 25 دسامبر 2023 به تعویق افتاد تا چند روز دیگر به تاریخ اکران فعلی خود ادامه دهد.

تریلر غیر رسمی آکوامن پادشاهی گمشده

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر لو رفته فیلم Aquaman 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *