افت کیفیت نسخه دیجیتالی انیمیشن Across the Spider-Verse

حالا که نسخه دیجیتالی انیمیشن اسپایدرمن برای عموم قابل دسترس شده، برخی از هواداران از افت کیفیت نسخه دیجیتالی انیمیشن Across the Spider-Verse خبر دادند.

Spider-Man: Across the Spider-Verse نسخه دیجیتالی آن دارای تفاوت‌های متعددی با نسخه سینمایی است که هیچ شباهتی برای دسترسی به نسخه اصلی ندارد. اکران دیجیتالی Spider-Man: Across the Spider-Verse شبیه چیزی نیست که تماشاگران فیلم در سینماها دیده بودند.

افت کیفیت نسخه دیجیتالی انیمیشن Across the Spider-Verse

تغییر کیفیت انیمیشن Across the Spider-Verse

در رسانه‌های اجتماعی، طرفداران فیلم Across the Spider-Verse، متوجه شده‌اند که انتشار فیلم دیجیتالی انیمیشن، به طور قابل توجهی متفاوت‌تر از نسخه سینمایی است که در 2 ژوئن اکران شد.

بیشتر بخوانید:

سکانس حذف شده از انیمیشن Across the Spider-Verse

دو نسخه‌ متفاوت از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse اکران شد!

اندی لویتون، دستیار تدوینگر فیلم گفت:

این تفاوت‌ها عمدی بوده و احتمالاً جنبه چندجهانی فیلم را نشان می‌دهد.

با این حال، نسخه دیجیتالی Across the Spider-Verse تغییرات بیشتری نسبت به اکران در سینما دارد و طرفداران راهی برای دسترسی به نسخه‌هایی که در سینماها دیده‌اند باقی نمی‌گذارد.

افت کیفیت نسخه دیجیتالی انیمیشن Across the Spider-Verse
تغییر کیفیت نسخه دیجیتالی انیمیشن مرد عنکبوتی

تغییرات کیفیتی انیمیشن جدید مرد عنکبوتی

در ادامه می‌توانید تغییر کیفیت انیمیشن Across the Spider-Verse را ببینید:

بینندگان در حال حاضر در مورد اینکه آیا نسخه دیجیتالی Across the Spider-Verse از بهترین نسخه‌های صحنه‌های متعدد موجود استفاده کرده است یا خیر، اختلاف نظر دارند. با این حال، اکثر طرفداران بر این باورند که انتشار چندین نسخه از یک فیلم غیرضروری است، به خصوص اگر نسخه‌های جایگزین برای مشاهده مجدد در دسترس نباشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در IMDB

برخی از طرفداران حتی حدس می‌زنند که نسخه‌های متعدد Across the Spider-Man بیشتر محصول فرعی شرایط کاری فیلم است تا یک تصمیم خلاقانه و عمدی. اگرچه Across the Spider-Verse نقدهای مثبتی دریافت کرد، اما ظاهراً فیلم در شرایط کاری وحشتناک ساخته شده است. طبق گزارش‌ها، 100 هنرمند در طول تولید فیلم که گفته می‌شود شامل یک هفته کاری 11 ساعته و 7 روزه بود، آنجا را ترک کردند.

تغییر کیفیت نسخه دیجیتالی انیمیشن مرد عنکبوتی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افت کیفیت نسخه دیجیتالی انیمیشن Across the Spider-Verse چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *