سکانس حذف شده از انیمیشن Across the Spider-Verse

حالا که انیمیشن Across the Spider-Verse به انتشار رسید، استودیوی مارول، از سکانس حذف شده از انیمیشن Across the Spider-Verse رونمایی کرد.

یک صحنه حذف شده از Spider-Man: Across the Spider-Verse نشان می‌دهد که جامعه عنکبوتی، در حال خراب کردن تحقیقات گوئن در مورد The Spot است. روز گذشته، استودیوی مارول، از این سکانس حذف شده رونمایی کرد.

سکانس حذف شده از انیمیشن Across the Spider-Verse

سکانس حذف شده انیمیشن جدید مرد عنکبوتی

یک صحنه حذف شده جدید از فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse نشان می‌دهد که چگونه تحقیقات گوئن استیسی در مورد The Spot در ابتدا قرار بود چندین عضو از Spider Society را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

دو نسخه‌ متفاوت از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse اکران شد!

رکورد فروش باورنکردنی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

براساس گزارش The Direct، این ویدیو که عمدتاً از طرح‌های خشن و انیمیشن‌های استوری‌برد تشکیل شده است، بن ریلی با نام مستعار اسکارلت اسپایدر، سایبورگ اسپایدر-وومن و میگل اوهارا با نام مستعار مرد عنکبوتی 2099 را می‌بیند که گوئن را در حالی که در محل اقامت The Spot زیر نظر می‌گیرد.

صحنه حذف شده مرد عنکبوتی میان دنیای عنکبوتی

در ادامه می‌توانید سکانس حذف شده انیمیشن جدید مرد عنکبوتی را ببینید:

در این ویدئو، پس از کشف او، مایلز سعی می‌کند میگل را متقاعد کند که به او اجازه دهد به انجمن عنکبوت بپیوندد، لحظه‌ای که بعداً زمانی اتفاق می‌افتد. در صحنه‌ای که وارد فیلم شد، گوئن تنها با هولوگرام جسیکا درو با نام مستعار زن عنکبوتی که به او در مورد خطرات برادری با مایلز هشدار می‌دهد، قطع شد. در حال حاضر مشخص نیست که چرا این صحنه حذف، ویا اصلا ساخته شده است.

سکانس حذف شده انیمیشن جدید مرد عنکبوتی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سکانس حذف شده از انیمیشن Across the Spider-Verse چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *