صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن !

اخیراً صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن به انتشار رسید و طرفداران هیجان زده هستند تا ببینند که جدیدترین کاستوم سوپرمن به چه شکل است.

جیمز گان تایید کرد که لباس جدید سوپرمن برای Superman: Legacy طرح‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. دنیای جدید دی سی چند سال دیگر شروع می‌شود، زیرا گان و پیتر سافران در حال کار بر روی چندین پروژه استودیو دی سی هستند و Superman: Legacy اولین فیلم مناسب فاز اول، خدایان و هیولاها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراٍث

تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان

صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن

لباس جدید سوپرمن

دیوید کورنسوت برای به تصویر کشیدن آخرین لایو اکشن آخرین پسر کریپتون انتخاب شده است، با فیلمبرداری Superman: Legacy که در حال حاضر در انتظار شروع تولید در سال 2024 است. در حالی که به دلیل اعتصابات انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA همه چیز کمی کند شده است، این موضوع مانع از این نشد که طرفداران حدس بزنند که چگونه گان از طریق Superman: Legacy به نماد DC نزدیک می‌شود. مانند بسیاری از پروژه‌های گذشته سوپرمن، سوال بزرگ این است که لباس جدید  این ابرقهرمان در Superman: Legacy چگونه خواهد بود.

صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن
صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن

در اپلیکیشن Threads، کاربری به نام @GetSnart اظهار داشت که اگرچه می‌دانند گان طرح‌های بدون تنه را در نظر می‌گیرد، اما معتقدند که او به سرعت متوجه خواهد شد که ترانک‌ها بهترین کار را دارند. گان پاسخ داد که آنها صدها طرح انجام داده‌اند و به طور قطع به این سادگی نیست و اشاره کرد که آنها احتمالا هنوز در مورد یک نسخه خاص تصمیم نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن

سوپرمن جدید سینما انتخاب شد

لباس جدید سوپرمن در فیلم جدید جیمز گان

صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن
صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن

در حالی که مدت زیادی طول می‌کشد تا طرفداران لباس Superman: Legacy را ببینند، هنوز این سوال مطرح می‌شود که آیا تکرار Corenswet اصلاً دارای بالاتنه خواهد بود یا خیر. تا این مرحله، گان همچنان در مورد اینکه آیا ترانک‌ها را برای این برداشت جدید از سوپرمن ترکیب می‌کنند یا نه، بسیار مرموز بود. برای طولانی‌ترین زمان، لباس‌های سوپرمن همیشه یک بحث داغ بوده است، زیرا بسیاری فکر می‌کنند یونیفرم او باید آن‌ها را داشته باشد، در حالی که دیگران معتقدند به آن‌ها نیازی نیست.

لباس جدید سوپرمن

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *