شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراٍث

اخیراً شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراٍث بسیار مورد بحث قرار گرفته است و در این خبر به جزئیاتی از این شایعه می‌پردازیم.

گلن هاورتون (بازیگر)، اخیراً از طریق طرفداران لکس لوتر، شایعات بازیگری بیشتری را برای فیلم Superman: Legacy ایجاد کرده است. از آنجایی که دیوید کورنس‌وت و ریچل برازناهان به ترتیب برای نقش سوپرمن و لویس لین انتخاب شدند، همه نگاه‌ها به این معطوف شد که جیمز گان چه کسی را برای آنتاگونیست شایعه شده فیلم، یعنی لکس لوتر انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن

تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان

شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر

 گلن هاورتون در فیلم سوپرمن: میراث

همانطور که برای هر فیلم ابرقهرمانی بزرگی این موضوع وجود دارد، طرفداران برای انتخاب بازیگران مختلف شماره یک خود مبارزه می‌کنند تا استودیوها نقش دشمن سرسخت سوپرمن را به آنها واگذار کنند. یکی از این انتخاب‌ها، گلن هاورتون، ستاره فیلم It’s Always Sunny in Philadelphia است که اشتراک‌گذاری او از هنر طرفداران لکس لوتر در استوری اینستاگرامش، از طریق Comicbook.com کمپین‌ها را برای انتخاب او به عنوان شخصیت شرور سوپرمن: میراث بیشتر کرده است.

شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر
شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر

فن آرت رندر فوق‌العاده‌ای از هاورتون در لباس جنگی نمادین و کمیکی لوتر است. این بازیگر این هنر را پس از بازی دراماتیکش در سال 2023 در بلک بری به اشتراک گذاشت که تماس‌های طرفداران برای انتخاب بازیگر نقش شرور DC را بیشتر کرد و احتمالاً به این موضوع اشاره می‌کند که او موافق است که برای این نقش در کیک استارتر DCU سوپرمن: میراث جیمز گان مناسب است.

بیشتر بخوانید:

واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن

تریلر غیر رسمی سوپرمن لگسی که توسط طرفداران ساخته شد

لکس لوتر در فیلم سوپرمن جیمز گان

شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر
شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر

گلن هاورتون به طور بالقوه به جمع بازیگران فیلم Superman: Legacy می‌پیوندد که نقش‌آفرینی‌های قبلی خود را در دنبال کردن نقشی در سینمای ابرقهرمانی آشکار می‌کند. یکی از موارد جذاب‌تر در مورد تاریخچه بازیگری ابرقهرمانی هاورتون، با توجه به ارتباط بازیگر با کارگردان، جیمز گان، امکان انتخاب در فیلم Superman: Legacy را افزایش می‌دهد.

گان از زمان تکمیل سه گانه MCU به طور طولانی در مورد مراحل انتخاب خود برای Guardians of the Galaxy صحبت کرده است و فاش کرد که هاورتون تقریباً برای بازی در نقش استار لرد انتخاب شده است و این بازیگر پس از کریس پرت دومین انتخاب گان است.

 گلن هاورتون در فیلم سوپرمن: میراث

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *