فیلمبرداری Tron 3 با تاخیر مواجه شد ؛ اخراج بیش از 150 نفر

جدبدا خبری با موضوع فیلمبرداری Tron 3 با تاخیر مواجه شد منتشر شده که نظر کاربران را به خود جلب کرده است در ادامه به آن می‌پردازیم.

(Joachim Rønning) کارگردان فیلم (Tron: Ares) در اینستاگرام فاش می‌کند که فیلمبرداری این فیلم به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران برای مدت نامعلومی تعطیل شده و منجر به اخراج 150 نفر شده است. جهن اطلاعات بیشتر در مورد این خبر با فیگار همراه باشید.

فیلمبرداری Tron 3 با تاخیر مواجه شد

به تعویق افتادن فیلمبرداری Tron 3

رونینگ از (AMPTP، WGA و SAG-AFTRA) می‌خواهد که سریع‌تر مذاکره کنند، زیرا این وضعیت روی تولید فیلم (Tron: Ares) و تعداد افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند، تأثیرات منفی می‌گذارد. یواخیم رونینگ کارگردان (Tron: Ares) درباره وضعیت فعلی فیلم صحبت کرد و گفت 150 نفر از کار بیکار شدند زیرا فیلمبرداری برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد.

دنباله‌ای بر (Tron: Legacy)، در قسمت جدید جارد لتو در نقش شخصیت اصلی آرس بازی می‌کند. زمانی که اعتصابات نویسندگان و بازیگران هالیوود آغاز شد، فیلمبرداری این فیلم در جریان بود. همچنین رونینگ در اینستاگرام فاش کرده است که فیلمبرداری (Tron: Ares) به دلیل اعتصابات مداوم نویسندگان و بازیگران تعطیل شده است.

رونینگ گفته: بهترین لحظات زندگی حرفه ای من تماشای یک بازیگر در مقابل دوربین بوده. من خوش شانس بودم که با استعدادهای شگفت انگیز همکاری کردم. این بخش بزرگی از دلیل فیلمساز بودن من است.  با این حال، مثل خودم، بازیگر یا نویسنده بودن به این معنی است که شما یک فریلنسر هستید. بدین منظور، من فکر نمی‌کنم که درخواست یک شبکه ایمنی بهتر غیرمنطقی باشد.

بیشتر بخوانید:

فیلم سینمایی Tron: Ares با حضور بازیگران جرد لتو و یواخیم رونین ساخته خواهد شد

بهترین فیلم های 2023

فیلمبرداری Tron 3 با تاخیر مواجه شد
فیلمبرداری Tron 3 با تاخیر مواجه شد

تعطیل شدن ضبط فیلم Tron 3

و اما سوال این است که چگونه تولیدات هالیوود تحت تأثیر اعتصاب‌ها قرار گرفته است؟ (Tron: Ares) تنها فیلمی نیست که تولید آن به دلیل اعتصابات نویسندگان و بازیگران به تاخیر افتاده است. تولید فیلم‌های در انتظار مانند (Deadpool 3 ، Lilo & Stitch) لایو اکشن و نمایش‌هایی مانند (American Horror Story) همگی تحت تأثیر این اعتصاب قرار گرفته‌اند.

برخی از فیلم‌های تمام‌شده نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، زیرا دیزنی برای اکران فیلم (Poor Things) با بازی اما استون به دلیل اینکه هیچ بازیگری قادر به تبلیغ فیلم در اعتصاب نیست، فشار آورده است.

فیلمبرداری Tron 3 با تاخیر مواجه شد
تعطیل شدن ضبط فیلم Tron 3

واضح است که بدون بازیگران و نویسندگانی که برای استودیوهای (AMPTP) محتوا تولید می کنند، بسیاری از اعضای دیگر در پشت صحنه ممکن است اخراج شوند. این نشان می‌دهد که ادامه مذاکرات برای بازیگران و نویسندگانی که برای قراردادهای منصفانه مبارزه می‌کنند و همچنین اعضای خدمه که نگران امنیت شغلی هستند چقدر مهم است.

مشخص نیست که اعتصابات نویسندگان و بازیگران تا چه حد بر اکران برنامه ریزی شده (Tron: Ares) تأثیر می‌گذارد. در حالی که هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان ورود آن به سینماها امکان ندارد. با وجود شکست‌ها و سختی‌های اخراج‌ها، (Tron: Ares) امیدوار است پس از پایان اعتصابات دوگانه بتواند دوباره به تولید خود ادامه دهد.

به تعویق افتادن فیلمبرداری Tron 3

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلمبرداری Tron 3 با تاخیر مواجه شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *