ویدیو : شغل جدید حمید معصومی نژاد در ایتالیا +[شغل جدید حمید معصومی نژاد در رم]

جدیدا ویدیویی ازشغل جدید حمید معصومی نژاد در ایتالیا در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این گزارشگر سابق صدا و سیما داشته است.

شغل دیگر حمید معصومی نژاد در ایتالیا که مربوط به آموزش مفاهیم و لغات ایتالیایی در مجموعه ویدئوهایی منتشر می‌شود، بسیار جنجالی شده و در شبکه های مجازی از توجه بسیاری برخوردار شده است.

شغل جدید حمید معصومی نژاد در ایتالیا

کار جدید حمید معصومی نژاد در ایتالیا

حمید معصومی نژاد، که قبلاً به عنوان خبرنگار در صدای سیما ایران و در ایتالیا فعالیت می‌کرد، به دلایلی اخراج شده است. اما اکنون او تبدیل به یک بلاگر و معرف در ایتالیا شده است.

در ادامه می‌توانید شغل دیگر حمید معصومی نژاد در ایتالیا را ببینید:

شغل جدید حمید معصومی نژاد در رم

حمید معصومی نژاد بعد از اتمام کار در صدا و سیما در رم، شغل جدیدی دارد که مربوط می‌شود به آموزش مفاهیم و لغات ایتالیایی در اینستاگرام.

حمید معصومی‌نژاد، متولد ۸ دی ماه ۱۳۳۸، خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که در رم کار می‌کند. وی که دانشجوی پزشکی بوده‌است و در جنگ ایران و عراق هم حضور داشته‌است، در سال ۶۸ قصد داشت برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کند ولی به علت مشکل ویزا به ایتالیا رفت.

شغل جدید حمید معصومی نژاد در رم
شغل حمید معصومی نژاد در رم, حمید معصومی نژاد در رم, شغل حمید معصومی نژاد بعد از صدا و سیما

شغل حمید معصومی نژاد بعد از صدا و سیما

در ادامه می‌توانید شغل حمید معصومی نژاد در رم را ببینید:

 

در زمان جنگ ایران و عراق بخاطر اینکه سرباز بود مدتی را در جبهه‌های جنگ گذراند تا اینکه بعد از خدمت در بنیاد مستضعفان مشغول بکار شد. در کنار پزشکی در دفتر هواپیمایی هما مشغول شد تا اینکه بخاطر علاقه به خبرنگاری تغییر رشته داد سپس مشغول کار در دفتر خبرگزاری ایرنا در ایتالیا شد.

پس از 5 سال کار مطبوعاتی از طریق بخش برون مرزی رادیو ایتالیای صدا و سیما با بیژن نوباوه خبرنگار ایران در آمریکا آشنا و بعد از چند همکاری استخدام شد. آقای خبرنگار سال‌هاست ازدواج کرده و صاحب فرزند می‌باشد، همسر وی در سفر حسن روحانی به ایتالیا در نقش مترجم کنار او حضور داشت.

او در تمام این سال ها گزارش‌های خود را به تنهایی تدوین می‌کند و از گزارش تا فیلمبرداری، صدا برداری و تدوین توسط خودش انجام می‌شود.

کار جدید حمید معصومی نژاد در ایتالیا

بیشتر بخوانید :

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص شغل جدید حمید معصومی نژاد در ایتالیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *