بازی آریانا گرانده و تارون اجرتون در هرکول دیزنی ؛ بازسازی لایواکشن هرکول دیزنی

به تازگی خبری با موضوع بازی آریانا گرانده و تارون اجرتون در هرکول دیزنی به انتشار رسیده که کاربران فضای مجازی را متعجب کرده است.

شایعه جدیدی حاکی از آن است که دیزنی تارون اگرتون و آریانا گرانده را برای بازسازی لایو اکشن انیمیشن کلاسیک خود، هرکول می خواهد. همچنین طبق گزارش‌ها، (TikTok) بر بازسازی هرکول دیزنی تأثیر گذاشته است. برای ادامه نوشتار بازی آریانا گرانده و تارون اجرتون در هرکول دیزنی با فیگار همراه باشید.

بازی آریانا گرانده و تارون اجرتون در هرکول دیزنی

ایفای نقش آریانا گرانده در هرکول دیزنی

به گفته اسکوپ مورد اعتماد دانیل ریچتمن، پاترئون، اجرتون و گرانده به ترتیب توسط دیزنی برای نقش های هرکول و مگارا مورد توجه قرار گرفته‌اند. اجرتون بیشتر برای بازی در نقش اگزی در (Kingsman: The Secret Service) و دنباله آن (The Golden Circle) در سال 2017 و همچنین التون جان در فیلم بیوگرافی (Rocketman) در سال 2019 شناخته شده است.

گرانده یک خواننده و بازیگر تحسین شده است که در سریال نیکلودئون (Victorious) به شهرت رسید. قبل از اعتصاب (SAG-AFTRA)، او مشغول فیلمبرداری اقتباس بلند بعدی موزیکال (Wicked) برادوی بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان 

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

بازی آریانا گرانده و تارون اجرتون در هرکول دیزنی
بازی آریانا گرانده و تارون اجرتون در هرکول دیزنی

بازی تارون اجرتون در هرکول دیزنی

دیزنی از سال 2020 در حال توسعه یک بازسازی لایو اکشن از هرکول است. جو و آنتونی روسو این فیلم را از طریق شرکت سازنده خود (AGBO) تهیه می‌کنند. گای ریچی، که قبلا بازسازی لایو اکشن علاءالدین دیزنی را در سال 2019 کارگردانی کرده بود، به کارگردانی فیلمنامه‌ای که توسط دیو کالاهام نوشته شده بود، پیوست.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازیگران گزارش نشده است، اگرچه زمزمه هایی مبنی بر بازگشت دنی دویتو به عنوان صدای ساتر فیلوکتتس وجود دارد. این بازیگر قبلاً در آگوست 2022 ابراز علاقه کرد که دوباره این نقش را برای بازسازی لایو اکشن بازی کند و گفت: اگر آنها من را در این بازی قرار ندهند ضرر خواهند کرد.

در حالی که تعداد کمی از بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی چیزی غیر از بازسازی شات به شات همتایان متحرک مربوطه خود بوده‌اند، جو روسو اذعان کرد که هرکول آزمایشی خواهد بود و (TikTok) بر موسیقی فیلم تاثیرات مثبتی می‌گذارد.

بازی آریانا گرانده و تارون اجرتون در هرکول دیزنی
بازی تارون اجرتون در هرکول دیزنی

روسو در نوامبر 2022 گفت: در مورد نحوه ترجمه آن به عنوان یک موزیکال سوالاتی وجود دارد. بسیار سرگرم کننده است و به ما کمک می‌کند تا اجرای یک موزیکال مدرن را کنار بگذاریم. انیمیشن هرکول برای پخش در دیزنی پلاس موجود است. در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای بازسازی لایو اکشن اعلام نشده است.

هرکول به کارگردانی ران کلمنتز و جان ماسکر در 13 ژوئن 1997 در دوران رنسانس دیزنی در سینماها اکران شد. انیمیشن دیزنی که بر اساس قهرمان اساطیری یونانی به همین نام ساخته شده است، صداپیشگان تمام ستاره‌ای متشکل از تیت دونوان در نقش هرکول، دویتو در نقش فیلوکتتس/فیل، جیمز وودز در نقش هادس و سوزان ایگان در نقش مگارا و دیگران را به نمایش می‌گذارد.

اگرچه هرکول نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، اما این فیلم از نظر تجاری ضعیف عمل کرد و تنها 252.7 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب کرد. با وجود این کاستی‌ها، یک فیلم پیش درآمد مستقیم به ویدیو و مجموعه انیمیشنی بعداً منتشر شد که بر روی شخصیت عنوان در زمان او در آکادمی پرومتئوس تمرکز داشت.

ایفای نقش آریانا گرانده در هرکول دیزنی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازی آریانا گرانده و تارون اجرتون در هرکول دیزنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *