بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان [+جزئیات]

گیتا خوانساری همسر همایون شجریان خواننده محبوب ایرانی بوده که از یکدیگر طلاق گرفتند. حال می خواهیم بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان را شرح دهیم.

امروز می خواهیم شرح حال گیتا خوانساری همسر سابق همایون شجریان را برای شما قرار دهیم که چندی پیش حواشی طلاق و علت آن در رسانه ها بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشته است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

زندگینامه گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

گیتا خوانساری در خانواده چهار نفره و هنرمند به دنیا آمد. پدرش یکی از بنیانگذاران هنر گرافیکی در ایران است و همچنین طرفدار دکتر مصدق بود. در دوران کودکی، گیتا به همراه خانواده‌اش به پاریس مهاجرت کرد و در فرانسه ساکن شد. او تحصیلات و دوران جوانی خود را در این کشور گذراند. سپس پس از ازدواج با همایون شجریان، به ایران بازگشت و زندگی می‌کرد.

بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان
شرح حال گیتا خوانساری همسر سابق همایون شجریان

شرح زندگی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

در ادامه می‌توانید تصویری از  گیتا خوانساری همسر سابق همایون شجریان را ببینید:

بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان
شرح زندگی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

محمدرضا شجریان پس از جدایی از همسر اول خود، با خانم کتایون خوانساری، خواهر گیتا، ازدواج کرد. این ازدواج باعث آشنایی گیتا با همایون شجریان شد و در نهایت پس از سه سال، گیتا و همایون با یکدیگر ازدواج کردند. گیتا خوانساری و همایون شجریان در سال ۱۳۷۴، ازدواج کردند. پس از گذشت دوازده سال حاصل این ازدواج، فرزندشان یاسمن بوده است. اما متأسفانه چندی پیش، این زوج جدا شدند و طلاق گرفتند.

زندگینامه گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *