جدایی های هالیوود؛ جدایی سوفیا ورگارا و آریانا گرانده از همسرانشان

جدایی سوفیا ورگارا و آریانا گرانده از همسرانشان بعد از گذشت به ترتیب هفت و دو سال، به تازگی با انتشار در فضای مجازی با جنجال زیادی رو به رو شده است.

در پی اخباری که اخیرا  و در رابطه با جدایی‌های هالیوودی منتشر شده‌اند، خبر جدایی سوفیا ورگارا از همسرش بعد از 7 سال جنجال بسیاری به پا کرد. همچنین خبری مبنی بر جدایی آریانا گرانده بعد از دو سال نیز در مجلات خارجی سر و صدا به پا کرد.

جدایی سوفیا ورگارا و آریانا گرانده از همسرانشان

سوفیا ورگارا، بازیگری که با سریال تلویزیونی Modern Family به شهرت زیادی دست یافت، در سال ۲۰۱۵ با جو مانگانیلو ازدواج کرد. این زوج اخیرا اعلام کردند که از یکدیگر جدا خواهند شد. بعد از اینکه خبرهای ناخوشی از این زوج که ۷ سال است با یکدیگر به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند به گوش رسید، تایید شد که سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو تصمیم به طلاق گرفتند.

این زوج مشهور در بیانیه مشترکی این جملات را بیان کردند:

ما تصمیم سختی برای طلاق گرفتیم. به عنوان دو نفر که خیلی همدیگر را دوست دارند و به یکدیگر اهمیت می‌دهند، از شما می‌خواهیم که حریم خصوصی ما را در مرحله جدید از زندگی‌مان حفظ کنید.

یک منبع نزدیک به این زوج گفت:

سوفیا و جو مدتی است که به طور جداگانه زندگی می‌کنند. آن‌ها از یکدیگر فاصله گرفتند تا به آینده خود فکر کنند.

جدایی سوفیا ورگارا و آریانا گرانده از همسرانشان
جدا شدن سوفیا ورگارا از همسرش, جدایی آریانا گرانده از همسرش, جدایی های هالیوود

جدا شدن سوفیا ورگارا از همسرش

بعد از انتشار خبر طلاق سوفیا ورگارا، اخباری مبنی بر جدایی آریانا گرانده نیز منتشر شد. آریانا گرانده خواننده معروف، و همسرش دالتون‌ گومز بعد از دو سال زندگی مشترک از هم‌ جدا شدند.

آریانا گرانده-بوتر خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی است. گرانده در ژانویه ۲۰۲۰ رابطه‌ای را با مأمور بنگاه املاک و مستغلات دالتون گومز آغاز کرد و این زوج در دسامبر ۲۰۲۰ نامزدی خود را اعلام کردند. آن‌ها در مه ۲۰۲۱ در مراسمی خصوصی در کالیفرنیا با هم ازدواج کردند.

جدایی سوفیا ورگارا و آریانا گرانده از همسرانشان
جدا شدن سوفیا ورگارا از همسرش, جدایی آریانا گرانده از همسرش, جدایی های هالیوود

جدایی آریانا گرانده از همسرش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *