افشاگری دیدگاه اصلی کارگردان انت من از این فیلم

روز گذشته، ادگار رایت، افشاگری دیدگاه اصلی کارگردان انت من از این فیلم را فاش کرد که بازتاب زیادی را برای هواداران مارول در فضای مجازی به همراه داشت.

کارگردان فیلم Ant-Man، پارکر جونیو، توضیح می‌دهد که ادگار رایت در ابتدا نمی‌خواست هیچ قهرمان مارول دیگری در این فیلم حضور داشته باشد که با انتشار این خبر، حواشی زیادی برپا شد.

افشاگری دیدگاه اصلی کارگردان انت من

فاش کردن دیدگاه کارگردان فیلم انت من

اگر کارگردان، ادگار رایت همچنان در راس فیلم Ant-Man باقی می‌ماند، کولبی پارکر جونیور تدوین‌گر تأیید می‌کند که تماشاگران فیلم بسیار متفاوتی را دریافت می‌کردند. پارکر جونیور، در مصاحبه با The Direct، توضیح داد که دیدگاه فیلمساز اولین فیلم انت من، برای ماجراجویی مینیاتوری اسکات لنگ هنوز DNA نسخه پیتون رید را دارد اما تغییرات قابل توجهی در روایت در پیش نویس‌های اولیه فیلمنامه وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

فراتر از این تغییر، پارکر جونیور همچنین فاش کرد که رایت نمی‌خواست هیچ ارتباط متقابلی با بقیه دنیای سینمایی مارول داشته باشد. Ant-Man صحنه‌ای را به نمایش می‌گذارد که در آن اسکات لنگ برای مدت کوتاهی با سم ویلسون درگیر می‌شود که در ابتدا قرار نبود این اتفاق بیفتد.

افشاگری دیدگاه اصلی کارگردان انت من
فاش کردن دیدگاه کارگردان فیلم انت من

افشا شدن نحوه ویرایش انت من

افشاگری دیدگاه اصلی کارگردان انت من
دیدگاه اصلی ادگار رایت برای فیلم ant man

در حالی که جزئیات جدایی رایت از Ant-Man هنوز تا حد زیادی ناشناخته است، بسیاری از همکارانش در این پروژه، از آن زمان به این موضوع پرداخته‌اند که چرا فیلمساز تحسین شده در نهایت تصمیم گرفت از استودیوی مارول کناره‌گیری کند.

دیدگاه اصلی ادگار رایت برای فیلم ant man

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افشاگری دیدگاه اصلی کارگردان انت من چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *