مشکلات ستاره سوسک آبی در فیلم Xolo Maridueña ؛ علاقه نداشتن سوسک آبی به کتاب

اخیرا خبری با عنوان مشکلات ستاره سوسک آبی در فیلم Xolo Maridueña منتشر شده است که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشته است.

بازیگر (Xolo Maridueña) از عشق اولیه مادرش به کمیک‌ها و چگونگی قرار گرفتن او در معرض سوسک آبی و دیگر شخصیت‌های ابرقهرمانی تمجید می کند. همچنین ستاره سوسک آبی می‌گوید که مادرش به‌جای (ماه شب بخیر)، هنگام خواب کتاب‌های مصور می‌خواند.

مشکلات ستاره سوسک آبی در فیلم Xolo Maridueña

نداشتن علاقه سوسک آبی به کتاب

ماریدوئنا در مصاحبه‌ای با مردم پیش از اکران نمایشی (Blue Beetle) گفت: من شخصاً کتاب خوان بزرگی نبودم او افزود: اما مادرم که به بزرگ شدن من کمک کرد و شب‌ها برایم داستان‌های قبل از خواب می‌خواند، قطعاً به جای شب بخیر ماه، کتاب‌های مصور می‌خواند. البته، من می‌دانستم که سوسک آبی کیست و عدالت جهان را تماشا کرده بودم و با این شخصیت آشنا بودم.

علاوه بر این، ستاره کبرا کای خانواده‌اش را به خاطر حمایت از حرفه بازیگری و دیگر علایق دوران کودکی‌اش بدون در نظر گرفتن شانس‌ها مدیون دانست. ماریدوئنا به یاد می‌آورد: در مورد بزرگ‌ شدنم، چون آن‌ها با هر سرمایه‌گذاری که می‌خواستم، چه انیمیشن استاپ‌موشن یا نویسندگی یا شیمی کاملا راضی بودند، همیشه چنین اعتمادی را به من القا می‌کردند و به من ایمان داشتند.

بیشتر بخوانید:

ستاره سوسک آبی داستان Super Villain Carapax را فاش کرد

واکنش زولو ماریدوئنا به انتخاب شدن در نقش سوسک آبی

مشکلات ستاره سوسک آبی در فیلم Xolo Maridueña
مشکلات ستاره سوسک آبی در فیلم Xolo Maridueña

معضلات ستاره سوسک آبی

با وجود اینکه من فوتبالیست بدی بودم، آنها همچنان به تماشای بازی من می‌امدند من همیشه بهترین نبودم، اما آنها واقعا به ایجاد این حس اعتماد به نفس در سنین پایین کمک کردند چه توهمی یا واقعی که باعث راحتی من می‌شد. هر چیزی که در ذهنم بود آنها خیلی حمایت کردند و فداکاری های زیادی کردند.

بازاریابی (Blue Beetle) آشکارا مضامین خانواده محور خود را از طریق بازیگران اصلی (Jaime Reyes) که توسط بازیگرانی مانند جورج لوپز، دامیان آلکازار، (Elpidia Carrillo و Adriana Barraza) بازی می‌کنند، تبلیغ کرده است. این شامل صحنه هایی از خانواده جیمی است که در حال تماشای پیوند او با اسکاراب خاجی دا (با صدای بکی جی) کارگردان فرآیند آنجل مانوئل سوتو با لقب دیوید کراننبرگ برای بچه ها و پرواز در وسیله نقلیه ای شبیه کشتی باگ تد کرد.

مشکلات ستاره سوسک آبی در فیلم Xolo Maridueña
معضلات ستاره سوسک آبی

در همین حال، بررسی‌های اولیه (Blue Beetle) تا حد زیادی مثبت بوده است، و منتقدان عملکرد (Maridueña) را به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین فیلم‌ها در نظر می‌گیرند و در زمان این مقاله، امتیاز 82 درصدی را در (Rotten Tomatoes) به دست آورده‌اند. سوسک آبی در تاریخ 18 اوت در سینماها اکران می شود.

به دلیل اعتصاب جاری (SAG-AFTRA)، ماریدوئنا و همکارانش نتوانسته‌اند انتشار سوسک آبی را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنند. با این حال، برای نشان دادن حمایت، 27 سازمان لاتینی مستقر در هالیوود اخیراً نامه ای را امضا کردند که در آن جوامع لاتین را تشویق می‌کردند تا به جای آنها آگاهی خود را نسبت به فیلم دی سی افزایش دهند.

نداشتن علاقه سوسک آبی به کتاب

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشکلات ستاره سوسک آبی در فیلم Xolo Maridueña چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *