نظریه سوپرمن درباره نحوه پوشیدن شورتش

این سوال که چرا سوپرمن شورتش را بر روی شلوار می‌پوشد همیشه مطرح است و در ادامه به نظریه سوپرمن درباره نحوه پوشیدن شورتش خواهیم پرداخت.

در حالی که بسیاری در حال بحث هستند که آیا سوپرمن امروز باید لباسش را تغییر دهد یا خیر، ممکن است یک نظریه جدید مطرح شود که بالاخره توضیح می‌دهد که چرا او شورت خودش را بر روی شلوار به تن می‌کند.

نظریه سوپرمن درباره نحوه پوشیدن شورتش

جواب سوال درباره نحوه پوشیده شدن شورت سوپرمن

یک نظریه‌ی جدید از سوپرمن، مشخص می‌کند که چرا کلارک کنت، شورت خود را در قسمت بیرونی لباس خود می‌پوشد. برای چندین دهه، سوپرمن یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان تمام دوران بوده است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. اما با توجه به موقعیت او به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های داستانی دی سی کامیکس، بحث‌های زیادی در مورد شخصیت‌پردازی، چه خط داستانی و چه نحوه برخورد آنها با لباس او همراه است.

بیشتر بخوانید:

جانشین سوپرمن توسط جیمزگان مشخص شد

صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن !

وقتی نوبت بحث داغ طرفداران، به یونیفورم یا  همان لباس سوپرمن می‌رسد، شرت او همیشه موضوعی بوده که طرفداران درباره آن بحث می‌کردند. این حتی چیزی است که به شدت برای لباس Superman: Legacy جیمز گان مورد بحث قرار گرفته است.

با این حال، یک نظریه هوشمندانه در Reddit ممکن است در نهایت به درستی پاسخ دهد که چرا سوپرمن شرت خود را از بیرون می‌پوشد. این طرفدار می‌گوید که همه چیز به ساخت لباس کلارک که در اکثر نسخه‌ها توسط مارتا کنت ساخته شده بود و همچنین منشاء زمانی که کال-ال روی زمین فرود آمد، برمی‌گردد.

نظریه سوپرمن درباره نحوه پوشیدن شورتش
جواب سوال درباره نحوه پوشیده شدن شورت سوپرمن

نظریه لباس سوپرمن

نظریه سوپرمن درباره نحوه پوشیدن شورتش
دلیل پوشیدن شورت بر روی شلوار توسط سوپرمن

این کاربر معتقد است روکشی که مارتا و جاناتان او را در آن یافتند، باید بسیار بزرگ و از سه رنگ متمایز ساخته شده باشد. به جای اینکه کل یونیفورم از آن پارچه ساخته بشود، آن‌ها فکر می‌کنند آنقدر کوچک است که نمی‌توان آن را بسازند و از این رو، تخریب ناپذیری آن، نشان داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

شایعه حضور گلن هاورتون در نقش لکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراٍث

اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن

از این ایده که ممکن است پارچه را به هم چسبانده باشد یا آن را روی لباس بافته باشد، کاربر حدس زد که مارتا ممکن است از پارچه انسانی فوق العاده قوی برای اکثر لباس‌های سوپرمن استفاده کرده باشد.

دلیل پوشیدن شورت بر روی شلوار توسط سوپرمن

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نظریه سوپرمن درباره نحوه پوشیدن شورتش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *